"Everyone has their own style."

Fordítás:Mindenkinek megvan a saját stílusa.

July 18, 2014

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


budai.doc

Lehet they/them/their az egyes szám ellenére. Az everyone után ugyanis lehet he és lehet she is, és ezt hidalja át a többes szám.


JohnWeber786406

Angoloknak.......
(Mindenkinek) (megvan) (a saját) (stílusa).
(Everyone "has") (there is) (their own) (his/her style).
Everyone has his/her own style. <- igazi forditás

Magyaroknak:
Everyone has his/her - Általában a "everyone" szinguláris. Használja a "his/her". A "their" kötetlenebb.


evairenpinter

A "their" névmás a szótár szerint "az ő valamilyüket" jelenti. "Their daddy is a king." Ezt így vajon értem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.