1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He works in the shoe departm…

"He works in the shoe department."

Çeviri:O ayakkabı departmanında çalışıyor.

July 18, 2014

16 Yorum


zahmetr

Günlük kullanımda "Reyon" kelimesi de kabul edilmeli.

October 6, 2014

Atilla216742

Evet ben de aynı kanıdayım. Türkçe'de bu kullanılıyor. "Ayakkabı reyonu."

January 25, 2015

Ucakkamil

"department" bölüm olarak da kullanamaz mıyız?

July 18, 2014

serdar44

ben kullanıyorum kabul ediyor etmediğine rastlamadım daha.

July 18, 2014

Ucakkamil

her halde tek örnek benim. Teşekkür ederim.

July 23, 2014

shoutlove

aktif olmayan kullanıcı nedir

August 28, 2015

-O_K-

üyeliği bir sebepten ötürü silinmiş kullanıcı.

June 27, 2016

can_ping1234

ya o ayakkabı departmanında çalışıyor olmaz mı?

April 20, 2015

potterhead711726

Ben öyle yaptım kabul etti

May 5, 2016

Muratsen4

"departman" ve "reyon" kelimeleri zaten yabancı kelimeler. Bu nedenle sadece "bölüm" kelimesine herkesi alıştırmalıyız. Alternatif olarak kabul edilmesi bu kelimelere alıştırılmış olsak bile doğru yaklaşım olmaz.

July 4, 2015

Sdt385204

Çok doğru bir yaklaşım, teşekkür ediyorum. İngilizce çalışırken aynı zamanda dilimize ne kadar çok İngilizce kelime sokuşturulduğunu da görüyoruz. 'Adres' kelimesini bile onlardan almışız. Sahi, daha önceden adres yerine hangi kelimeyi kullanıyorduk?

February 17, 2019

glderenAla

Kesinlikle reyon kabuledilmeli

June 3, 2017

selinkymn

mağaza neden olmuyo ki derslerde öyle öğretiliyor ama !

July 2, 2017

SabriCan1393

çok kolay

February 6, 2019

MemetGA

"He works in the shoe department" değilde He works at the shoe department kullansak?

May 1, 2019

Cemkiz

''O ayakkabı departmanın da çalışır'' cümlesini kabul etmedi. Şimdiki zaman ve geniş zaman arasın da bir karmaşa var.

October 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.