1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He works in the shoe departm…

"He works in the shoe department."

Çeviri:O ayakkabı departmanında çalışıyor.

July 18, 2014

16 Yorum


zahmetr

Günlük kullanımda "Reyon" kelimesi de kabul edilmeli.


Atilla216742

Evet ben de aynı kanıdayım. Türkçe'de bu kullanılıyor. "Ayakkabı reyonu."


Ucakkamil

"department" bölüm olarak da kullanamaz mıyız?


serdar44

ben kullanıyorum kabul ediyor etmediğine rastlamadım daha.


Ucakkamil

her halde tek örnek benim. Teşekkür ederim.


shoutlove

aktif olmayan kullanıcı nedir


-O_K-

üyeliği bir sebepten ötürü silinmiş kullanıcı.


can_ping1234

ya o ayakkabı departmanında çalışıyor olmaz mı?


potterhead711726

Ben öyle yaptım kabul etti


Muratsen4

"departman" ve "reyon" kelimeleri zaten yabancı kelimeler. Bu nedenle sadece "bölüm" kelimesine herkesi alıştırmalıyız. Alternatif olarak kabul edilmesi bu kelimelere alıştırılmış olsak bile doğru yaklaşım olmaz.


Sdt385204

Çok doğru bir yaklaşım, teşekkür ediyorum. İngilizce çalışırken aynı zamanda dilimize ne kadar çok İngilizce kelime sokuşturulduğunu da görüyoruz. 'Adres' kelimesini bile onlardan almışız. Sahi, daha önceden adres yerine hangi kelimeyi kullanıyorduk?


glderenAla

Kesinlikle reyon kabuledilmeli


selinkymn

mağaza neden olmuyo ki derslerde öyle öğretiliyor ama !


MemetGA

"He works in the shoe department" değilde He works at the shoe department kullansak?


Cemkiz

''O ayakkabı departmanın da çalışır'' cümlesini kabul etmedi. Şimdiki zaman ve geniş zaman arasın da bir karmaşa var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.