"I have dogs."

Traducere:Eu am câini.

July 18, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


Lucavalentin

Catelul= cainele De ce catelul nu este o traducere buna, atata timp cat imi spune:"I have dogs" ?!


fantomitzah

Unica traducere acceptată peste tot în curs pentru ”dog” este ”câine”.
Varianta ”cățel” e diminutiv, înseamnă pui de câine.


ady747273

am tradus corect dar mi-a spus ca este gresit si nici nu merge sa raportez problema. O sa sterg aplicatia. e stupida.


laurentiuh18

La plural se adaugă un ,,s" la formula de singular


PadreG

Nu o mai puneți pe fata asta cu voce subțire să pronunțe pentru că pronunția a este ambiguă


elisabeta337489

Nu se aude finalul cuvântului.


PatruIon

Scuipă pruniliii din gură, finalul esteoroastă


PatruIon

Mâncatear cățeii de turbată, de ce urlii, ăla de acasă doarme s-au este concentrat??! iați înlocuitor¡¡¡¡

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.