A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What is the calendar of the season?"

Fordítás:Mi az évszak naptárja?

4 éve

24 hozzászólás


BwiofweOif

És ez mit jelent magyarul?

4 éve

Cicchopp

Jogos:)

4 éve

LnrtZsuzsa

Pont ezt akartam kérdezni. Lehet most újmagyarul is tanulunk? :)

3 éve

kaliber01

Nem csoda, hogy nem ment, magyarul sem értem.

4 éve

Cicchopp

Ilyenkor tükörfordítást kell csinálni, mert ha nyelvtanilag pontos, elfogadja. De a magyar jelentését tényleg kifejthetné valaki :)

4 éve

m3l1nd4a

Csak nekem értelmetlen ez a magyar fordítás?

4 éve

rudolf.mic

Ez meg mi? :-/

4 éve

ZoltanR87

Ez még nagyon béta :P

4 éve

BalzsKiss8

"mi az évszak naptárja" ilyen fordítás nincs

4 éve

PatrikAcsai

Lehet, hogy angolul van értelme, de én magyarul nem értem.

4 éve

ilonaujvari

ennel ertelmetlenebb forditassal meg nem talalkoztam

4 éve

KJozsi

Kalendárium egyenlő naptár! Csak egy kicsit régies.El kellene fogadni

4 éve

CharlieFirpo86

Magyartalan

4 éve

lacckagy

Nem tudok mit kezdeni ezzel a mondattal!

4 éve

fafeju

Ez mi a turo??? Se fule se farka... megsem probaltam megfejteni... eddig ez viszi a palmat a forditasikban!!!

4 éve

Norbert_Kertmegi

Javítandó

4 éve

barnaby91

Ennek mi lenne az értelme? Ilyenek miatt életet veszteni... -.-"

3 éve

Lantala_Elda

Melyik hónapot írjuk. Szerintem.

3 éve

Halb1
Halb1

olyat szoktunk kérdeni "mi a nyári programod", vagy a tvben elhangzik "a balatoni nyár eseménynaptára" - szerintem valahogy igy kell értelmezni

3 éve

AAnita1

én is néztem egy nagyot, de szerintem, ha irodalmian akarjuk lefordítani, TALÁN ez lenne: milyen évszak van a naptár szerint? (ennek sincs sok értelme, de lefalbb magyaros)

3 éve

Szellike2014

szerintem is ez a legszimpibb....

3 éve

giKiss1

Mi ez ?Nem értem.

3 éve

Sjanko
Sjanko

No, ezt én sem értettem, magyarul sem ismer(t)em ezt a fogalmat. A Google ezúttal is segített - szóval van ilyen, pl.: http://www.naptarak.com/naptarak_evszakok.html

3 éve

Henike92

Ez milyen mondat???

3 éve