Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My boyfriend never drinks beer."

Çeviri:Benim erkek arkadaşım asla bira içmez.

4 yıl önce

6 Yorum


Melisalison

Erkek arkadaşım, Türkçe'de sevgili anlamında, İngilizce'de de öyle mi yoksa arkadaş anlamında mı?

4 yıl önce

Viforvendetta

türkçedeki gibi bir anlamı var hem sevgili hem arkadaş aynı türkçedeki gibi yanlış anlaşılmalara da düşülebilir.

4 yıl önce

AliErenPasa

bira yerine içki olsa olmaz mı

2 yıl önce

OnurErtun

neden icmiyor olmasin icmez yerine genis zaman!

1 yıl önce

Cengizhan849398

-yor şimdiki zaman olmasın :)

8 ay önce

Cem750542

içki dedim beni öldürdü

11 ay önce