Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bütün gün yağmur yağdı."

Çeviri:It rained all day.

4 yıl önce

9 Yorum


abdullahoncu21

All day it rained" niçin olmadı?acaba

3 yıl önce

esraycr

Neden whole day olmuyor?

3 yıl önce

receptoklu

neden "has" geldi ve neden whole day ... geçerli olmuyor . birisi acıklayabilir mi

4 yıl önce

Viforvendetta

perfect tense de has + v3 gelir. whole day olabilirdi galiba.

4 yıl önce

FatihKimya

sanırım konu başlığı direk gramer ile ilintili olduğu için ve geçmiş6zaman ı öğretmeye çalıştığı için kabul etmemiş olabilir, has gelme nedeni de bütün bir gün boyunca yaptığımız şeylerden bahsederken present perfect kullanırız

3 yıl önce

AhmetSaidN

Niçin "it rained all the day" olmuyor? It rained all day miş doğrusu. Why?

2 yıl önce

AhmetDeveci

all the day olmalı

2 yıl önce

Fememed

all of day rained olmaz mı?

2 yıl önce

BurakOzarslan

"bütün gece" için "all night" yazmıştım kabul etmemişti. şimdi "whole day" yazdım ama "all day" olacak diyor. Ya sabır.

2 yıl önce