"The milk has gone bad."

Fordítás:A tej megromlott.

July 18, 2014

23 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


bence86

ez egy undorító mondat volt...


zsalica

A tej rossz helyre ment. Éreztem, hogy sántit egy kicsit ez a forditás :) De hát végül is semmi sem lehetetlen, én el tudom képzelni :) hogy rossz helyre ment


fectroll

És gyalog, vagy BKV- val ment "rossz helyre?


zsalica

mindenkép gyalog :) a tej nem száll fel a BKV járatokra :)Ő nem olyan


fectroll

Téééényleg! Hogy ebbe én miért nem gondoltam bele jobban.... :)


budai.doc

Például cigányútra, csak nem tudom hogyan kellene angolra fordítani.


chrid1000

The milk has gone to gipsy road. :-)


budai.doc

És ezt vajon ugyanúgy értik mint mi? :-)


Gy.B.

nem cifrázzák az angolok:

to go down the wrong way

http://idioms.thefreedictionary.com/go+down+the+wrong+way


stevecole79

Kárba veszett... Nem jó. Máskor nem kísérletezek, mert most is megszakadt a (egy) szívem. :(


Alejandro529

Én úgy tudtam has gone wrong


Gy.B.

Etelekre inkabb bad...

Itt egz reszletes valasz a netrol:

"Like KHS, I would use "go bad" with food, and "go wrong" with processes (or efforts) that went awry. I would also use "go bad" for people, animals, and things like robots if they took up destructive or wicked ways. "When good robots go bad."

I don't think I would say a mechanical object "goes bad/ wrong". Like the others, I would say that your tap, telly, computer, car, or electrical appliances are broken OR "broke down. "My car is broken. It broke down yesterday."

We do use bust colloquially in AmE when something really stops working: I think my gas gage is busted. It doesn't move. ​ Or when it falls apart: The electric mixer isn't just broken, it's completely busted. [Possibly it's in pieces."


gabocamano

Mi a különbség a rossz volt, vagy megromlott között? csak kérdezem


szilvia.palik

Szerinte a ' tej elromlott' ..azt hogy megromlott nem fogadta el..


besenyeiviki

Én azt írtam hogy a tej megromlott és elfogadta :D


Kinga48

'A tej tönkre ment' ezt is elfogadta :)


Bonavian

A tej rossz lett! Így egyszerűen! Az oké


balazsil

to go bad= elromlik; megromlik; megrohad; -kifejezés /topszótár/


MrtonSzilv1

Amikor ittam: A tej rossz helyre ment. Hogyan fordítják?


MrtonSzilv1

Nagyon köszönöm!


obszidian

Lassítva határozottan "dad" "bad" helyett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.