"Nő"

Fordítás:Woman

4 éve

35 hozzászólás


VargaNorbe

Nekem elfogadta kis betűvel azt hogy woman

3 éve

KocsisTams11

Nekem is

1 éve

nikiviki4

Miért nem fogadta el azt kisbetűvel hogy woman nem ugyanaz nagybetűvel?

3 éve

KocsisTams11

Nem tudom de nekem igen

1 éve

KocsisTams11

Nem az én bajom

1 éve

RMGWT

Nekem elfogadta! Akúgy jó a neved!

3 éve

Timii837858

Nekem elfogadja igy is ugy is!!!

6 hónapja

Feketeandras04

Nekem is elfogadta kicsivel.

3 éve

kolosgamer1

noci

1 éve

Anna753914

Eassy

11 hónapja

RaksiTunde

Nesze neked okos telo, sehogy nm fogadta el

11 hónapja

AdorjanW

It grows (+rep)

2 hónapja

JuhszGyula6

A megtévesztés nem más,mint a mondat kifejezés! HISZEN EZ CSAK EGY SZÓ!

3 éve

attila535536

Sehogy nem akarja elfogadni

1 éve

Lvia756315

Hülyék....

1 éve

Anna753914

Azok

11 hónapja

tothrenata1022

tök könnyű:)

1 éve

Vill348778

Mert attól függ hogy hol van a szó.

2 éve

Vill348778

Könnyű volt.

2 éve

BotondBalz

Noobok

2 éve

kolosgamer1

evgsxfcgswxg sya

1 éve

kolosgamer1

wdsgcvfgccgdvgfwdhgv ccwcwsjhbx

1 éve

janosPCje

a nő az én szótáramban nem szerepel

3 éve

benibenasi

enyémben sem

3 éve

fancsicsi

hagyon már kérem

4 éve

Peti385459

XfhsasamGXhJaanxvhnxv

3 éve

marcsitorok

Az előbb nem volt jó most meg már jó ?????????????????????????????? ??

4 éve

JohnnyBlaze-36

3x is elmondtam.

4 éve

verbunk

Nő vagy asszony

4 éve

Kata_Fekete

Miért volt benne kétszer? Egyszer nagybetűvel, egyszer kisbetűvel. Woman, woman

4 éve

Vill348778

Mert véletlenül egyszer kis betüvel írták. Meg nem efyszer a szó közbe volt aztán a szó elejénél?

2 éve

verbunk

Innen már nem értem mit akarsz?

4 éve

verbunk

Hülye felépítés

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.