1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I thank him."

"I thank him."

Çeviri:Ben ona teşekkür ederim.

July 18, 2014

21 Yorum


emr_ock

Thank i think anlayan sadece benmiyim ?


omeronuk

yanlız değilsin kardeş


hhkknn34

Ona müteşekkirim...... en doğru cevap


OrhanSelim

"Ben teşekkür ederim ona" dogru saymadi


FatihTaha68

Doğru saymaması normal çünkü o cümle devrik.


Viforvendetta

eklenmemiştir raporla


ahsen419044

Ingilizce de devrik.cumle kurmanin belli kurallari vardir.bu sekilde cevirirsen yanlis kabul eder cunku cumle devrik degildir . Ve turkce olarak dusunmeyin


mkaanakd

Ona şükrederim eklenmeli


Emreimek4

Teşekkür ederim ona dedik çok da bi fark yoktu


HakanEmre3

Aynen bende oyle yazdm


Cansu527396

Thank aslında minnettar olmak diye biliyorum doğru olarak kabul etti zaten ama ilk anlamı da bu olmalı diye düşünüyorum


lemniskt

"Thankful"= "minnettar olmak"... "Thank"="teşekkür etmek/şükretmek"


yavuzarican

"Ona minnettarim" olmasi gerekmez mi bence cok mantikli, Ben ona tesekkur ederim ne asiri sacma


miladiyne

Ona teşekkür ediyorum. neden olmuyor ya


HakanEmre3

Ben tesekkur ederim ona yazdim ne olacak yani ya off :(((


fatma506880

Ona tesekkur ederi dedim ing. karakterli harfleri kabul etmedi


DuyguYksel7

Ya bi soyleyemedimm


Akif225996

Teşekkür ederimi kabul etmelisiniz I think you must accept "teşekkür ederim" for turkish


Zeynep165163

"Ona teşekkür ettim." cümlesinin öznesi 'ben' eksik diye yanlış kabul ediyor. Ettim diyence o etti anlaşılır diye herhalde!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.