1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They know how to count."

"They know how to count."

Fordítás:Tudnak számolni.

July 18, 2014

18 hozzászólás


Xelph

Vagy ,,They can count"=,,Tudnak számolni." vagy ,,They know, how to count."=,,Tudják, hogyan kell számolni."


aptg.gabi

Leírnád hogy van az a mondat:? "Tudják, hogy mi számít." Köszi :)


FromLimerick

they know whats matter. Szerintem


Xelph

They know what counts.


evairenpinter

Ha rákattintasz a how-ra, láthatod, hogy egy kifejezés része: Így kell megjegyezni ...


HorvathBar2

Tudjak, hogyan szamoljak. Ezzel mi a problema?


Lincolnbrahm

tudják hogy kell megszámolni - miért nem jó?


Kyklopsz

Miért nemcsak simán "know to count" how nélkül?


Gy.B.

A "to know" azt jelenti hogy "tudni valamit", és ezt az igét nem használhatjuk "képesnek lenni valamire" értelemben.

A "tudnak számolni" az "they CAN count"

(lásd Xelph fordítását kicsit feljebb)


narancs12

how nem kérdőszó?Én sem értem,hogy minek kell ebbe a mondatba. Jól fordítottam,de nem értem.


Gy.B.

how - hogyan, ahogyan

what - mit, amit

stb. stb. szóval nem csak kérdőszó...

Pár jelentés és példa a "how"-ra:

http://en.bab.la/dictionary/english-hungarian/how


timi722

Ők tudjàk hogy szàmolnak . Ez vajon miért nem jó ?


Gy.B.

mert akkor a "that" lenne a mondatban. (es nem fn.-i igenev allna mogotte)

http://hu.bab.la/sz%C3%B3t%C3%A1r/magyar-angol/hogy


timi722

Köszönöm a segítséget ismét


leslie413173

Miért kell oda a how


senorana

minek oda a how??? Szerintem ez hibás így!!


Gy.B.

How nélkül lenne hibás...

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.