Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why does she not do her job?"

Çeviri:O, neden işini yapmaz?

4 yıl önce

14 Yorum


batuhanbalta

does not olmuyacakmı bu ya:)))

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Why doesn't she do her job?" da doğru bir cevap, bu da. İkisi de kullanılıyor. Tek farkları, "do you not" şeklindeki kullanım çok daha resmi bir kullanımdır.

2 yıl önce

wildstorm_1970

burada bahsedilen kişinin,başka birisinin işini yapıp yapmaması mıdır..? ben mi yanlış anladım.?

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hem başkasının işi olabilir, hem de kendi işi.

2 yıl önce

VeliHamza

Ben de öyle düşündüm. Aslında kelime çevirilerini daha ince yaptırsalar daha iyi. Hatta kelimeleri seçerken renklense neyi nerede kullandığımızı daha iyi görürdük. Cümle kurma mantığı

4 ay önce

atayahmet

"not do" ile "do not" arasindaki anlam farki nedir?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Why does she not do her job?" ile "Why does not she do her job? cümleleri arasında bir fark yok. Birinci cümle daha resmidir sadece.

2 yıl önce

volkanayhan

Neden o kendi işini yapmıyor? olmaz mı

4 yıl önce

serdar44

own olsaydı kendi işini diyebilirdik bir de does dediği için geniş zaman yani yapmaz olması lazım.

4 yıl önce

haticeyldr

O niçin onun mesleğini yapmıyor dedim kabul etti hiç beklemiyordum (:

3 yıl önce

ufukgenctu

O neden onun isini yapmasın ayni mana ya geliyor ama kabul etmedi

3 yıl önce

ResadMirza

Neden başta "does" geliyor sonra "do" oluyor? Birisi aciklarsa sevinirim

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

baştakı "does" yardımcı fiil, 3. tekil şahıs olduğu için "does" olmuş ancak eğer diğer şahıs zamirleri olsaydı "do" olurdu, ikinci "do" ise asıl fiil (yapmak).

2 yıl önce

Gkhan706701

Bu nasıl bir cümle böyle do var does var

1 yıl önce