"Why does she not do her job?"

Çeviri:O, neden işini yapmaz?

July 18, 2014

17 Yorum


batuhanbalta

does not olmuyacakmı bu ya:)))

September 1, 2014

MeteUlku

"Why doesn't she do her job?" da doğru bir cevap, bu da. İkisi de kullanılıyor. Tek farkları, "do you not" şeklindeki kullanım çok daha resmi bir kullanımdır.


husonet

Buradaki do yapmak fiili not do ise yapmamak manasında


atayahmet

"not do" ile "do not" arasindaki anlam farki nedir?


MeteUlku

"Why does she not do her job?" ile "Why does not she do her job? cümleleri arasında bir fark yok. Birinci cümle daha resmidir sadece.


atayahmet

Teşekkürler aydınlandım.


wildstorm_1970

burada bahsedilen kişinin,başka birisinin işini yapıp yapmaması mıdır..? ben mi yanlış anladım.?


MeteUlku

Hem başkasının işi olabilir, hem de kendi işi.


sanliweli

Ben de öyle düşündüm. Aslında kelime çevirilerini daha ince yaptırsalar daha iyi. Hatta kelimeleri seçerken renklense neyi nerede kullandığımızı daha iyi görürdük. Cümle kurma mantığı


volkanayhan

Neden o kendi işini yapmıyor? olmaz mı


serdar44

own olsaydı kendi işini diyebilirdik bir de does dediği için geniş zaman yani yapmaz olması lazım.


haticeyldr

O niçin onun mesleğini yapmıyor dedim kabul etti hiç beklemiyordum (:


ufukgenctu

O neden onun isini yapmasın ayni mana ya geliyor ama kabul etmedi


ResadMirza

Neden başta "does" geliyor sonra "do" oluyor? Birisi aciklarsa sevinirim


MeteUlku

baştakı "does" yardımcı fiil, 3. tekil şahıs olduğu için "does" olmuş ancak eğer diğer şahıs zamirleri olsaydı "do" olurdu, ikinci "do" ise asıl fiil (yapmak).


seval826063

Neden why does not she diyemiyorum ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.