"Görünüşe göre onun birçok arkadaşı var."

Çeviri:It appears that she has many friends.

4 yıl önce

11 Yorum


esrasay2

Füze atın direkt mk

5 ay önce

kbrazl
kbrazl

That kullanmak zorunda degildik?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet

4 yıl önce

AZZZEL1

Aynen

4 yıl önce

MuratOnuk1

Appears yerine seems kullandım yanlış mı yaptım acaba, neden?

4 yıl önce

ewrenabi

'A lot o' doğruymuş he he of yanlış çıktı yanii:)

3 yıl önce

aayhan80

in appearance hatalı kullanım mıdır

3 yıl önce

natgeowilduser

That'in kullanimi ile ilgili bilgi verir misiniz ?

3 yıl önce

hzunoglu

Yaw arkadaş daha english native speaker 3 tane insan geldiler şirkette kurs verecez diye have got has got sokak ağzı kullanılmaz dediler. siz doğru cevap diye vermişsiniz.

3 yıl önce

thegirlhas2

Yalnız bu cümlenin anlamı "Onun birçok arkadaşı var gibi görünüyor"!!

3 ay önce

Rumeysalar

"it appears that" öyle görünüyor ki, görünen o ki gibi anlamlara geliyormuş. lütfen, googleı kullanın

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.