1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I want to study Chinese phil…

"I want to study Chinese philosophy."

Μετάφραση:Εγώ θέλω να σπουδάσω κινέζικη φιλοσοφία.

July 18, 2014

6 σχόλια


IsaiahMich

the verb to ''study'' has tons of meanings!


IsaiahMich

I would suggest you accept all of its meanings then!


IsaiahMich

(not as bitch-y as it sounds:P)


dimstath

και η λέξη" να μελετήσω" ταιριάζει ως μετάφραση γιατί δεν γίνεται δεκτό;


nestarees

θελω να μελετησω κινεζικη φιλοσοφια accepted today (25/03/2021)

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.