"Where are you from?"

Çeviri:Nerelisiniz?

4 yıl önce

99 Yorum


Fatihcrs

neredensin neden olmuyor?

4 yıl önce

furkhan

evet "neredensin" de olmalı.

4 yıl önce

Ozicancan

Adam haklı, from den dan anlamına geliyor neredensinde olmalı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ciddi anlamda soruyorum, hayatinizda hic birinin memleketini sormak icin "neredensin" dediniz mi?

4 yıl önce

civelekahmet

Selcen hanım Anadolu'nun bir çok yerinde "neredensin evladım" diye sorulduğuna bizzat kendim şahidim.

4 yıl önce

aslihaan53

aynen

4 yıl önce

adem792478

Ben anadoludayim hic duymadim da soylemedim de

9 ay önce

Tural222

Azerbaycanda da oyle soyluyorlar

2 yıl önce

Tailgunners
Tailgunners

Anadolulular ingilizce konuşmuyorlar ki

3 ay önce

maydinlik

Evet

4 yıl önce

Cavidan117

Evet sordum

4 yıl önce

zerAltunta

Dedim

4 yıl önce

erugrull

Diyenler olmustur bence

3 yıl önce

ZekeriyaOr

"From" kelimesinin ne anlama geldiğini araştırmanızi tavsiye ediyorum.

2 yıl önce

ElifNisaMa

From kelimesi nerede anlaminda kullaniliyor bildigim kadariyla

5 ay önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ben hiç sormadım, soranı da duymadım. Ama burada bu önemli değil. Mantıken neredensiniz demek doğru olurmu?

3 yıl önce

synonymus

sellcen hanım affınıza sığınarak soruyorum duolingodan maaş mı alıyorsunuz? hep bizleri yanlış çıkarma uğraşında olduğunuzu seziyorum da...

3 yıl önce

serdaro81

Hayır moderatörler maaş almaz.

2 yıl önce

Zeynep516910

Çünkü hep yanlış şeyleri söylüyorsunuz

4 ay önce

Ozicancan

From'a göre hareket ediyorum sadece

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

iste bu yanlis. önemli olan hangi dilde nasil kullanildigi. ayni mantikla "I hate you"yu Türkceye "senden nefret ediyorum" diye degil, "sen nefret ediyorum" diye cevirmemiz gerekirdi from yok diye

4 yıl önce

ogunparlak

Türkçe düşünmemen gerek

4 yıl önce

sm934

i hate you --> sana nefret ediyorum :D

4 yıl önce

Burcu486427

Selen hanim nefret bir duygudur .nefret edilmez nefret duyulur. 'Sana nefret duyuyorum'dur asıl çeviri

3 yıl önce

mayil51

evet doğru

2 yıl önce

Nisa1183

İngilizce'de ''from'' kelimesinin ''den,dan'' anlamına geldiği doğru fakat bazen öyle kullanılmıyor. Where are you=Neredesin? Where are you from= Nerelisin? Nerelisiniz?

2 yıl önce

AMucteba

ama biraz sondan önceki n anlamsız yapıyor

2 yıl önce

buse502269

kesinlikle

1 yıl önce

dilara6523

Bende neredensiniz yazdim olmafi

3 yıl önce

MuratBicer

Aynen, kabul etmedi

3 yıl önce

Neslihanek2

O nerelisin olacak

3 yıl önce

Fatih_Polat

Memleket nere...? yazdım olmadı :D

4 yıl önce

ElifNisaMa

Olmasi da gerekmiyordum

5 ay önce

ElifNisaMa

Gerekmiyordu

5 ay önce

mayil51

orada tercümesi memleket anlamına gelen kelime yok

2 yıl önce

hatice.42

Sadece fromdan yola cıkarak hareket etmeyin bence where are you from? bir kalıp gibi biseydir. Nerelisiniz? Anlamına geliyor. Bu where are you from? Sorusuna nerelisiniz? diye cevap vermeniz isinizi daha cok kolaylastırır bence. :)

3 yıl önce

Tuana331585

Kulup kurdum 6PR8KK

1 yıl önce

Veysel19963

ee anlat bakam bizim oğlan nerdensin sen kimlerdensin diye egede çok sorulur da önemli değil olup olmaması ha nerdensin ha nerelisin önemli olan türkçesi değil birinin nereli oldugunu öğrenmek için from kullanıldıgını bılsek yeter

1 yıl önce

eyma718149

Irmağının akışına ölürüm Türkiye'm!

5 ay önce

Bussraozcan

you yerine u yazdigim icin hep kaybediyom alışkanlıklar üzüyor be reis

1 yıl önce

Mustafa81035

aman da aman -_-

5 ay önce

YcelUsta

İngilizcenizde sorun yok da sanki biraz Türkçeniz bazı yerlerde zayıf kalmış.

3 ay önce

Hlya348767

Öncelikle türkçe yi iyi bilmek lazım ikincisi mantık yürütmeye gerek yok bazı kalıplar var,kullanılarak öğrenilecek

1 yıl önce

YasarBasaran

"Siz neredensiniz" ile "Nerelisiniz" Türkçe de ayni anlamda kullanılır

2 ay önce

Berker812570

Adamların 4 kelimesi bizim 1 kelimemize eşit

2 yıl önce

Ahmet975986

Neredensin yazdım kabul etmedi demekki bazen sadece kalıpları kullanmak gerekiyor.Düz mantık from "den , dan" anlamına geldiği için öyle yazdım :D yoksa biliyordum nerelisin dendiğini ilkokuldan beri bildiğimiz birşey :D

2 yıl önce

semihtml

şey ayrı yazılır

1 yıl önce

ElifNisaMa

Sey ayri yazilmaz birsey dediyse dogru demis

5 ay önce

Yasemin507077

Bunu ingilizce dersinde öğrendik 4/c sınıfındayım ilkokulluyum 9. 2

1 yıl önce

ElifNisaMa

Bende 5e gectim :D

5 ay önce

erturul490627

Hala yanlış yapanlar var

1 yıl önce

Aye448438

a

1 yıl önce

Ata464143

Bu sorunun cevabı neredensin olmalı.

1 yıl önce

ElifNisaMa

Oncelikle hayir neredensin olmaz nerelisiniz olmali yanlis biliyorsun bunu duzelt, hem from kelimesini kullanirsan nerelisiniz oluyor

5 ay önce

MZA66

Çünkü u you jdkd

1 yıl önce

Pampamvekankam

Neredesin where are you olur form yaşadığın yeri sıralanan kullanılan kalıplardandıt

10 ay önce

ElifNisaMa

Where are you live olmazmi nerede yasiyorsun olmuyormu ama

5 ay önce

yiit971774

Allahın cahilleri

2 ay önce

berkcanero

From den dan nerelisin çıkmıyorki

2 yıl önce

ElifNisaMa

Ama biz zaten where are you from un uzerinden konusuyoruz

5 ay önce

EnesBurul

Where're you from. olmaz mı.

2 yıl önce

ElifNisaMa

Olmaz iki tane re olmaz sadece where are you from olmasi lazim.

5 ay önce

raxlan09

ard arda 4. KEZ ÇIKTII!!!!!!!!!!

2 yıl önce

kenan0078

nerenin toprağısın birader? kabul etmedi help pls

2 yıl önce

Muhammed761129

neden sence

2 yıl önce

AhmetFurka419974

Sen nerede nerelisin gibi bisey ya Turkce sacma ya ingilizce

2 yıl önce

HarunMedin

Memleket Nere

2 yıl önce

ElifNisaMa

Orda memleket ile ilgili bir kelime yok

5 ay önce

axernefes

yukarıda duyduğunu yaz diyor çevir ve yaz demiyor

2 yıl önce

UmutBazan

U koyunca neden kabul olmuyoo

1 yıl önce

ElifNisaMa

U you nun kisasi onlar senin u nun uzunu yani you yu kullanmani istiyorlar

5 ay önce

historian34

From gramerde den dan eki olarak geliyor. Konu da edat olduğu için neredensin? olması gerekir.

1 yıl önce

Cem5000

neredensin de kabul edilmeli

1 yıl önce

ElifNisaMa

Hayir olmaz where are you from un oz anlamini kullanmamiz lazim yani nerelisiniz yada nerelisin i kullanmamiz lazim

5 ay önce

Nisanur2008

Neredesin olmuyooo niyee

1 yıl önce

ElifNisaMa

Where are you neredesin demek where are you from da nerelisin demek biraz mantik

5 ay önce

Nisanur2008

Sara hakli aslinda

1 yıl önce

Nisanur2008

Nisanur bayraktar da hakli

1 yıl önce

Nisanur2008

Arda hokcenede hak veriyorum

1 yıl önce

ardagokcen

'' Where are you from ? '' diyince direk ülke olarak cevap geliyor hal bu ki ''memleket nere ?, nerede doğdun ?, nerede yaşıyorsun?... '' gibi soruların cevabını da öğrenmek istiyorum. mesela -Where are you from ? -Almanya -OK. Almanya'nın neresindensin kardeşim ? bunu nasıl sorabilirim ? Do you live in Berlin ? , Gelsenkirchen ? , Stuttgart ? diyerek mi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"where in Germany are you from?" // "which city do you come from" gibi cümleleri kullanabilirsiniz

3 yıl önce

sellyreyhan

At in on u nasıl ayırabailirim ltfn cvp vrn ?

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Uzun zaman boyu benim de kafama takılan bir soruydu. Hatta şu anda bile tüm detaylarıyla açıklayabileceğimi sanmıyorum. Ama bununla ilgili 3 site buldum: 1.http://www.bedava-ingilizce.com/elementary/in_on_at.php 2.http://www.turkish-media.com/forum/topic/206223-prepositions-edatlar-in-on-at/ 3.http://www.vipingilizce.com/in-on-at-prepositions-kullanimi/

3 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Ayrıca bunlar ezber gerektirebilir. Çünkü birçok anlamı var.

3 yıl önce

ibrahim968534

"Where're you from" olmuyor mu?

3 yıl önce

dilara993849

Ya bi türlü anlamiyo dedigimi

3 yıl önce

ozlm_oztkn

Alt tafafi yazım hatasi yaptım beh

3 yıl önce

cemreyayli

aynen bence de

3 yıl önce

ahmetavc10

Hoca derdi ki turk ceyi iyi biliyor san ogrenirsin

3 yıl önce

sude134874

Weher are you from yazdım yanlış çıktı 2harfi birbirinin yerine koydu diye kabul etmiyor yazar mısın

3 yıl önce

mustfafaatalay0

nerelin kelimesie olur

2 yıl önce

beril_1419

Komedi Türkçesini yazacağıma I am from Turkey yazdım.

2 yıl önce

ZeynepGndz10

SIRF BÜYÜK HARFLERLE YAZDIM DİYE KABUL ETMEDİ

1 yıl önce

lardox

lingot verirmisiniz lütfen

2 yıl önce

AycanYksel

Soru işareti koymadim diye cevabimi kabul etmedi :(

2 yıl önce

headshoter1

Erzurumluyum

3 yıl önce

gizemgmel

ankaralıyz gardaş

2 yıl önce

yalndemir2

You yerine u neden jabul etmiı

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.