Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Where are you from?"

Çeviri:Nerelisiniz?

1
4 yıl önce

9 Yorum


Fatihcrs

neredensin neden olmuyor?

44
Cevap ver14 yıl önce

furkhan

evet "neredensin" de olmalı.

12
Cevap ver4 yıl önce

Fatih_Polat

Memleket nere...? yazdım olmadı :D

33
Cevap ver4 yıl önce

hatice.42

Sadece fromdan yola cıkarak hareket etmeyin bence where are you from? bir kalıp gibi biseydir. Nerelisiniz? Anlamına geliyor. Bu where are you from? Sorusuna nerelisiniz? diye cevap vermeniz isinizi daha cok kolaylastırır bence. :)

2
Cevap ver3 yıl önce

Tuana331585

Kulup kurdum 6PR8KK

2
Cevap ver11 ay önce

Bussraozcan

you yerine u yazdigim icin hep kaybediyom alışkanlıklar üzüyor be reis

2
Cevap ver11 ay önce

Mustafa81035

aman da aman -_-

0
Cevap ver1 ay önce

Veysel19963

ee anlat bakam bizim oğlan nerdensin sen kimlerdensin diye egede çok sorulur da önemli değil olup olmaması ha nerdensin ha nerelisin önemli olan türkçesi değil birinin nereli oldugunu öğrenmek için from kullanıldıgını bılsek yeter

2
Cevap ver11 ay önce

eyma718149

Irmağının akışına ölürüm Türkiye'm!

2
Cevap ver1 ay önce