"Where are you from?"

Çeviri:Nerelisiniz?

4 yıl önce

13 Yorum


Fatihcrs

neredensin neden olmuyor?

4 yıl önce

furkhan

evet "neredensin" de olmalı.

4 yıl önce

Fatih_Polat

Memleket nere...? yazdım olmadı :D

4 yıl önce

hatice.42

Sadece fromdan yola cıkarak hareket etmeyin bence where are you from? bir kalıp gibi biseydir. Nerelisiniz? Anlamına geliyor. Bu where are you from? Sorusuna nerelisiniz? diye cevap vermeniz isinizi daha cok kolaylastırır bence. :)

3 yıl önce

Tuana331585

Kulup kurdum 6PR8KK

1 yıl önce

Veysel19963

ee anlat bakam bizim oğlan nerdensin sen kimlerdensin diye egede çok sorulur da önemli değil olup olmaması ha nerdensin ha nerelisin önemli olan türkçesi değil birinin nereli oldugunu öğrenmek için from kullanıldıgını bılsek yeter

1 yıl önce

eyma718149

Irmağının akışına ölürüm Türkiye'm!

3 ay önce

Bussraozcan

you yerine u yazdigim icin hep kaybediyom alışkanlıklar üzüyor be reis

1 yıl önce

Mustafa81035

aman da aman -_-

3 ay önce

YcelUsta

İngilizcenizde sorun yok da sanki biraz Türkçeniz bazı yerlerde zayıf kalmış.

1 ay önce

Hlya348767

Öncelikle türkçe yi iyi bilmek lazım ikincisi mantık yürütmeye gerek yok bazı kalıplar var,kullanılarak öğrenilecek

1 yıl önce

yiit971774

Allahın cahilleri

3 hafta önce

YasarBasaran

"Siz neredensiniz" ile "Nerelisiniz" Türkçe de ayni anlamda kullanılır

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.