1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A beer today or a degree tom…

"A beer today or a degree tomorrow?"

Çeviri:Bugün bir bira mı yoksa yarın bir diploma mı?

July 19, 2014

14 Yorum


sait74053449

Hafıza teknikleri açısından abartılı veya absurt cümleler kurulur. Bazen de şiddet içeren. Maksat hafızada bir kelimenin kalmasıdır. Tartışılan şeyler akılda daha çok kalır. Duolingo yu seviyorum...


Hisar34

"Bu gün bir bira ya da yarın bir derece" vurgu biçimiyle tercih sunan ("seçim senin") bir anlam verir. Bu yüzden bana kabul edilebilir gibi geldi.


Sinzah

"Her seçiş bir vazgeçiştir" demiş Sartre


1138716946

Anlam olarak Cok saçma bir cumle


Selcen_Ozturk

duolingonun anlamlı cümleler ezberletmek gibi bir amacı yok. önemli olan bu cümleleri çevirirken kelime ve cümle yapısı öğrenip daha sonra kendi istediğiniz cümleleri kurabilmeniz


Javert9

Gerçi yinede bir anlam var gibi, "Bugün sarhoş olup derslerini aksatabilirsin ancak çalışıp yarın diplomanı alabilirsin (iyi bir işin olabilir)


kemal.c.ta

Deyim gibi herhalde


kenannyavu

Her ikisi de bir arada olamaz mi acaba :-)


zofical

Saçma sapan olunca insan kendi yazdığından da emin olamıyor...


Poesia3

Tercüme edilince anlamı kaybolan deyimlerden biri. Türkçe çevirisi hiçbir anlam ifade etmiyor.


Murat41854

türkçesi daha akıcıymış :D


Hseyinsar5

Bu bir deyim gibi bir şey mi


ironriver

şimdi bu enteresan cümle ile bu cümle yapısı kafamızda kalacak sanırım . hadi inşallah


ilhan577505

bu İngilizce de çok kullanılan bir cümle mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.