"A beer today or a degree tomorrow?"

Çeviri:Bugün bir bira mı yoksa yarın bir diploma mı?

4 yıl önce

14 Yorum


1138716946

Anlam olarak Cok saçma bir cumle

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

duolingonun anlamlı cümleler ezberletmek gibi bir amacı yok. önemli olan bu cümleleri çevirirken kelime ve cümle yapısı öğrenip daha sonra kendi istediğiniz cümleleri kurabilmeniz

4 yıl önce

Javert9
Javert9

Gerçi yinede bir anlam var gibi, "Bugün sarhoş olup derslerini aksatabilirsin ancak çalışıp yarın diplomanı alabilirsin (iyi bir işin olabilir)

3 yıl önce

zofical

Saçma sapan olunca insan kendi yazdığından da emin olamıyor...

3 yıl önce

suat349302

Hafıza teknikleri açısından abartılı veya absurt cümleler kurulur. Bazen de şiddet içeren. Maksat hafızada bir kelimenin kalmasıdır. Tartışılan şeyler akılda daha çok kalır. Duolingo yu seviyorum...

5 ay önce

Hisar34
Hisar34

"Bu gün bir bira ya da yarın bir derece" vurgu biçimiyle tercih sunan ("seçim senin") bir anlam verir. Bu yüzden bana kabul edilebilir gibi geldi.

4 yıl önce

hasan979829

Cumleyi turkce algilayamayinca istahim kaciyor.. (( tamam ing.de anlami olabilir de

3 yıl önce

kemal.c.ta

Deyim gibi herhalde

4 yıl önce

kenannyavu

Her ikisi de bir arada olamaz mi acaba :-)

3 yıl önce

Poesia3
Poesia3

Tercüme edilince anlamı kaybolan deyimlerden biri. Türkçe çevirisi hiçbir anlam ifade etmiyor.

2 yıl önce

Murat41854

türkçesi daha akıcıymış :D

1 yıl önce

tekgam
tekgam

bira :)

4 ay önce

kbrazl
kbrazl

Cumlenin ne dedigini anlayamadim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yani diyor ki bira icme git ders calis :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.