"Neden korkuyorsun?"

Çeviri:Why are you afraid?

4 yıl önce

12 Yorum


alikonar

Burada are kullanılmasının gerekçesi nedir?

4 yıl önce

Mehtab962856

Anlatayım. Bak:

am, is, are=to be

Bunların kullanışı zamirlere göre değişir:

I am

You are

He/She/It is

We are

They are

4 ay önce

kbrazl
kbrazl

Neden fareden korkuyorsun olsaydi why are you afraid of the mouse mu diyecektik?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

ilknr1
ilknr1

Ne(y)den korkuyorsun nasıl sorulur? What are you afraid of, mudur? Teşekkürler.

3 yıl önce

BerkUysal3

@ilknr1 Ben de Ne(y)den korkuyorsun olarak algıladım cümleyi ilk başta. What are you afraid of yazmıştım.

1 yıl önce

kedicim
kedicim

sanırım gerekçe durum cümlesi olması. herhangi bir fiil yok.

3 yıl önce

cerkesomer

Afraid fiil olduğuna göre neden are kullanıldı

3 yıl önce

ahd1997
ahd1997

neden korkarsın denilse daha açık olurdu

2 yıl önce

necmimelik

Scared ile afraid farki?

4 yıl önce

aykutkarasac

Do yerine neden are kullaniliyor

3 yıl önce

aatayCan2

Ne(y)den korkuyorsun nasıl sorulur? What are you afraid of, mudur?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.