1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We generally eat fish on Fri…

"We generally eat fish on Friday."

Fordítás:Általában halat eszünk pénteken.

July 19, 2014

7 hozzászólás


Peet77

Miben más a generally és a usually? Mikor ez és mikor az?


MsMCallas

Miért nem "on Fridays" ?


adda76

Mert pénteken, és nem péntekenként.


davidzsofi

Semmiben,szerintem.


Katalin5246

Ugyan abban a mondatban, mikor "GENERALLY" ÉS MIKOR "GENERAL"? MERT NEM FOGADJA EL EGYFORMÁN HELYESNEK A VÁLASZT.


Rozlia968561

Nekem is ez lenne a kérdésem.


Ari437808

Általaban = usually, generally, in general, stb lehet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.