"Ben onu hiç çocuklarımla tanıştırmadım."

Çeviri:I have never introduced her to my children.

July 19, 2014

27 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

kablll

With my children neden olmuyor?

July 19, 2014

Selcen_Ozturk
  • introduce sadece to ile kullanıldığından.
  • prepositions/edatlar genelde birebir çevrilemediğinden.

HermonStar

With my children çocuklarımla beraber oluyor "Ben onu çocuklarımla beraber tanıştırmadım." Kulağa ilginç geldiği için yanlış sayıyor duolingo.


AVCI123

meet tanışmak,intruduce tanıştırmak.


Lodorf1

i never introduced him to my children olmazmı?


sevince3

olmmz..yardımcı fııl have/has yok test yakın gecmıs zaman oldugundan have/has+v3 kullanman lazım.


erdal43

“I have never met her with my children” olmadi. Yanlis mi


ayyshe

her yerine him yazdım kabul etmedi böyle saçmalık olmaz


maya.elan

Aramizda fazla zekiler var.Beyinleri kulaklarindan disari akiyor,burayi instagram filan sanip mantiksizca kufurler yaziyorlar.Yemin ediyorum ben utaniyorum sizin yerinize ya!


asnr27

Meet neden olmuyor ?


yucehann

Yukarıda cevabı var


MehmetKara534638

I never introduced him to my children


Babannen2

I have never introduced my children to her neden olmadı?


erdm.vrl

Çocuklarımı onula tanıştırmadım oluyor bu


CamCam61415

Fazla yazdim diye yanlis sayiyor bu ne ya


erdm.vrl

"I have never introduced it to my children" yazdim kabul etmedi. benim yazdığım da doğru değil mi?


WatchAndLearn

her yerine him olması gerekmiyor muydu?


Gksel877232

Have yamayınca anlam bozulmuyor


enderyalca

I have never introduced her to my children yazdim kabul etmedi


Hulnissel

I have not introduced her to my children. Neden kabul olmadı?


KzmKsgl

hic tanistirmadim diyor . araya never koyman lazim


mer274307

Neden bu tür orneklerde never have den once geliyor anlamadim gitti


sercan466319

To yu eksik yazdim diye yanlis diyor....to nun burdaki varliginin espirisi nedir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.