Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onu hiç çocuklarımla tanıştırmadım."

Çeviri:I have never introduced her to my children.

4 yıl önce

10 Yorum


kablll

With my children neden olmuyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • introduce sadece to ile kullanıldığından.
  • prepositions/edatlar genelde birebir çevrilemediğinden.
4 yıl önce

AVCI123

meet tanışmak,intruduce tanıştırmak.

3 yıl önce

Lodorf1

i never introduced him to my children olmazmı?

11 ay önce

asnr27

Meet neden olmuyor ?

3 yıl önce

erdal43

“I have never met her with my children” olmadi. Yanlis mi

3 yıl önce

ayyshe

her yerine him yazdım kabul etmedi böyle saçmalık olmaz

2 yıl önce

Hulnissel

I have not introduced her to my children. Neden kabul olmadı?

2 yıl önce

KzmKsgl

hic tanistirmadim diyor . araya never koyman lazim

2 yıl önce

mer274307

Neden bu tür orneklerde never have den once geliyor anlamadim gitti

8 ay önce