1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Femeile citesc un ziar."

"Femeile citesc un ziar."

Traducere:The women read a newspaper.

July 19, 2014

22 de comentarii


DariaVoinea

Cum pot sti in ce context se pune "read" si "reads"? Ma poate ajuta cineva?


casian0_o

❤❤❤❤❤


SerhioMani

Toate e read in afară de he she it


Dan529600

Eu am scris corect duelingo de ce pui răspuns greșit la mine?


golescuandreea

Am scris corect iar ei spun ca e fals


masslog

Am scris corect si mi a aparut ca am gresit. WHY?


lauriancu11

De unde pot sti cand se pune "a" sau "an" stiu ca a inseamna o iar an inseamna un dar la propozitie am avut un ziar si am pus an newsleaper si era gresit care ma poate ajuta sa inteleg


Esrera

in engleza "an" se foloseste inaintea unei vocale si "a" inaintea unei consoane!!!

a newspaper an apple a man an women


fantomitzah

Corecție:
”women” este la plural, deci nu ai cum să folosești ”a”/”an”, iar la singular ar fi fost ”a woman”.


SimonaMiha273685

Bravo chiar mai ajutat!!!!!


CAZACUMIA

Esrera nu se spune an women ci women


Stefana249453

"A" il pui in fata unui cuvant care il incepe cu o consoana, iar "An", in fata unui cuvant ce incepe cu o vocala


Maria329729

am acris corect si imi zice ca nui corect


mihaicioba20

Sunt absolut convins ca este o greseala acolo


Seby113

❤❤❤ Am scris bine


Lena193103

Am scris corect dar îmi dă greșit


1110205761

Am scris din greseal newspape si nu ma lasat sa continui

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.