A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have sons?"

Fordítás:Vannak fiaid?

0
4 éve

12 hozzászólás


lulekx

A "van fiad" miért nem jó?

2
Válasz4 éve

Werton123

Mert itt a "son" többesszámát, a "sons"-t használják, ezért úgy kell fordítani, hogy ne egy, hanem több fiúra kérdezzünk rá

9
Válasz4 éve

kadarm17

és a "Van fia?" miért került bele a jó megoldások közé?

3
Válasz3 éve

Werton123

Valószínüleg szerkesztői hiba

3
Válasz3 éve

lulekx

köszi

2
Válasz4 éve

AttilaBudai

Ez miért nem, jó? Vannak fiú gyermekeid?

1
Válasz3 éve

HuszDomi

Nem tudom Pedig nyelvtanilag és szerkezetileg is megfelel

3
Válasz3 éve

Harga
Harga

Nem rossz, de kicsit komplikált, duolingo megoldása jobb.

0
Válasz7 hónapja

bartalosi

Ugyanazt írtam

1
Válasz3 éve

Lili315612

Halljátok! Amikor azt irtam hogy; Önnek van fiai, azt irta ki hogy hibás mert hogy nem fiai hanem fia

1
Válasz1 éve

hondai

mièrt nem has ?

0
Válasz3 éve

FannyHemer

Mert azt I. Szám 3.személyben használjuk. Pl. She has sons. - - >Fiai vannak. Az összes többiben have-et használunk.

4
Válasz3 éve