Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Policja chce znać znaczenie symboli."

Tłumaczenie:The police wants to know the meaning of the symbols.

4 lata temu

8 komentarzy


PiotrMlynarczyk

Skoro policja ma liczbę tylko mnogą to czemu jest "wants"?

4 lata temu

JerzyZapr

Ona, ta policja to trzecia osoba liczby pojedynczej

3 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

W angielskim the police ma liczbę mnogą. Trzeba zgłosić.

1 rok temu

arko04

Dlaczego nie moze być bez "the"

2 lata temu

arko04

Dlaczego meaning, a nie mean?

2 lata temu

buskes76

mają różne znaczenia - z ciekawości sprawdziłem słownik ale mają po tyle znaczeń, że nie ma sensu ich tu przytaczać tylko odsyłam także do słownika każdego zainteresowanego

1 rok temu

ArielM.Ras

Układanka już kompletna.

9 miesięcy temu

jkm4Ox

zapisałam to samo tłumaczenie, która się wyświetla w odpowiedzi i nadal nie przyjmuje.

9 miesięcy temu