"He started working as an actor."

Fordítás:Elkezdett színészként dolgozni.

July 19, 2014

13 hozzászólás


1Charli_XCX

"Elkezdett dolgozni, mint egy színész" ezt miert nem fogadta el?

August 3, 2015

StanczRoza

en is ezt irtam,miert nem jo,hisz ott van az egy,ha nem irom ki akkor az a baja

August 26, 2015

1Charli_XCX

remélhetőleg javítsák majd! :/

August 29, 2015

narancs12

Ha odaírta a névelőt(an),akkor fogadja is el a fordításban!!!!

March 14, 2015

bela0830

a súgóban "as an actor" = "színészként" jelöl valószinű ezért nem kell az "egy"

February 20, 2016

Balna1988

bosszantó: nehogy már ilyen érzékeny legyen a rendszer, ha véletlenül egy t-vel írom azt, hogy kezdett, akkor az egész fordítást rossznak jelzi

July 19, 2014

Sjanko

Sajna, ez a "rendszer" gépi - ebből kifolyólag bizonyos szempontból butácska is: nem mindig tud különbséget tenni kis- és nagy hiba között... (azt meg végképp nem tudhatja megállapítani, hogy a hiba véletlen-é vagy sem)

July 19, 2014

Konzol94

Színészként kezdett munkálkodni. - the same

October 13, 2014

jasayoda

a színészkedni kezdett miért nem ugyanaz?!

July 17, 2015

csabibarca

Hes strated to work as an actor-nem lenne helyes.

March 4, 2016

Szanto1

Az "egy" fontos! Mert aki úgy dolgozik, mint "egy" színész, az még nem jelenti azt, hogy ő színész is. (hivatásszerűen)

June 5, 2016

mateimre2

en is ezt irtam szerintem megteveszto

March 18, 2017

GyrgyFnyes1

Elkezdett dolgozni, mint egy színész. Vagy tízszer jelentettem, de semmi reakció. A baj az hogy így is fordítható a mondat , de egészen mást jelent. Pl a a színész soha nem kezd reggel hatkor, hanem délelőtt tízkor. Vagy pl azt is jelenti, hogy színészkedve dolgozik, ami szintén nem színészként -et jelent.

February 18, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.