A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He started working as an actor."

Fordítás:Elkezdett színészként dolgozni.

4 éve

14 hozzászólás


1Charli_XCX

"Elkezdett dolgozni, mint egy színész" ezt miert nem fogadta el?

3 éve

StanczRoza

en is ezt irtam,miert nem jo,hisz ott van az egy,ha nem irom ki akkor az a baja

2 éve

1Charli_XCX

remélhetőleg javítsák majd! :/

2 éve

narancs12

Ha odaírta a névelőt(an),akkor fogadja is el a fordításban!!!!

3 éve

bela0830

a súgóban "as an actor" = "színészként" jelöl valószinű ezért nem kell az "egy"

2 éve

Balna1988
Balna1988

bosszantó: nehogy már ilyen érzékeny legyen a rendszer, ha véletlenül egy t-vel írom azt, hogy kezdett, akkor az egész fordítást rossznak jelzi

4 éve

Sjanko
Sjanko

Sajna, ez a "rendszer" gépi - ebből kifolyólag bizonyos szempontból butácska is: nem mindig tud különbséget tenni kis- és nagy hiba között... (azt meg végképp nem tudhatja megállapítani, hogy a hiba véletlen-é vagy sem)

4 éve

Konzol94
Konzol94

Színészként kezdett munkálkodni. - the same

3 éve

jasayoda

a színészkedni kezdett miért nem ugyanaz?!

3 éve

csabibarca

Hes strated to work as an actor-nem lenne helyes.

2 éve

Szanto1
Szanto1

Az "egy" fontos! Mert aki úgy dolgozik, mint "egy" színész, az még nem jelenti azt, hogy ő színész is. (hivatásszerűen)

2 éve

mateimre2

en is ezt irtam szerintem megteveszto

1 éve

n.k.zsuzsa
n.k.zsuzsa

"Ő mint színész kezdett el dolgozni" Ez tökéletes fordítás, ha elfogadja a rendszer, ha nem.

11 hónapja

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Elkezdett dolgozni, mint egy színész. Vagy tízszer jelentettem, de semmi reakció. A baj az hogy így is fordítható a mondat , de egészen mást jelent. Pl a a színész soha nem kezd reggel hatkor, hanem délelőtt tízkor. Vagy pl azt is jelenti, hogy színészkedve dolgozik, ami szintén nem színészként -et jelent.

3 éve