Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"No one goes out in this weather."

Çeviri:Bu havada hiç kimse dışarı çıkmaz.

4 yıl önce

6 Yorum


HakanAslan5

çıkmaz yerine gitmez yazdım diye yanlış oluyor.

4 yıl önce

serdar44

burda fiil dışarı çıkma anlamında o yüzden.

4 yıl önce

Viforvendetta

evet "go out" = "çıkmak" phrasal verbü.

4 yıl önce

busrakayaalp

Bu havada kimse dışarıya çıkmaz yazmıştım. Kesin yanlış mıdır?

3 yıl önce

kunter54

"bu havada kimse dışarı gitmez" " dışarı çıkmak - dışarı çıkmak

1 yıl önce

MTAHN

Hicbir kimseyi kabul etmedi

1 yıl önce