1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bizim pilav için tabağımız v…

"Bizim pilav için tabağımız var mı?"

Çeviri:У нас есть тарелка для риса?

April 13, 2020

3 Yorum


rukener2

Нам ile нас hangi durumlarda kullanılıyor.


mavludzarifa

Нам bize anlamı veriyom yani mesela Вы можити прийти к нам anlami bize gelebilirmisiniz yaniki bu söz bi istikamet bildiriyor нас bizim ve bizden menasini verir yaniki bu soz kitleyə hitap çeklidir


mavludzarifa

genillikde İsimler Şehir adlari ve bezi yemekler çevrilmiyor PİLAV bi yemek olduguçun çevri olmuyor рис-anlamı pirinç bu bukadar basit

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.