1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "İyi akşamlar!"

"İyi akşamlar!"

Çeviri:Добрый вечер!

April 13, 2020

7 Yorum


HasanFurka466340

Спокойной ночи neden olmadı


NigaritoM

Çünki iyi geceler demekte ondan. Burda iyi akşamlardan bahsediyor.


AslanAslan939

ğ+₼-&₼&+7733+7+&7866+++337 333668


Canpolad4

Çünki "iyi geceler "demek ama sana" iyi akşamlar" soruyor


NURANE0156

İyi geceler demədiyi icin


egemenvkdvn

Добрый ile Спокойной arasındaki fark nedir?


Canpolad4

Добрый birine günaydın iyi akşamlar tünaydın ve saire derken nasıl desem birinin yanına geldiğinde ve ya rastladığında kullanılır ama спокойной bulunduğumuz ortamdan ayrılırken ve ya yanımızdaki kişi ayrılırken kullanılır Mesela: bir ortama girdin ve akşam saatleri " добрый вечер" deriz Ortamdan ayrılınca спокойной ночи" deriz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.