"Exceptând pantofii"

Traducere:Except for the shoes

July 19, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


dumy.marcu

Except the shoes, de ce nu e corect?


fantomitzah

Înainte de o acțiune (un verb) se folosește ”except”, iar înainte de un substantiv se folosește ”except for”.


PatriciaPi597229

Foarte bine cine nu știe asta


TudorDumi

Normal asa e corect dar aici se invata reguli noi despre limba engleza


CasaMoldova

Întrebare capcană.


MariusVasi2

Daca verbul e"except",atunci de ce nu merge gerunziul"excepting" + the shoes ?


SilviaMorosan

Except for the shoes


StefaniaCr165753

Eu am raspuns corect si imi spune ca este gresit de ce ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.