"Ben çileği yerim."

Çeviri:I eat the strawberry.

4 yıl önce

18 Yorum


hsb86

Neden ı eat strawberry olmuyor

4 yıl önce

cemilerr

I eat strawberry dersen ben cilek yerim olur eger cilegi yerim demek istiyorsan i eat the strawberry demen gerekir

4 yıl önce

TCNurayBay

Dikkat etmemisim

1 yıl önce

damla851779

Niye aradaki the bu kadar mı fark ediyo

2 ay önce

SeyyideNur

O şekilde yazarsan ben çilek yerim olur. The orada i takısı gibi bişey

3 yıl önce

irem93218

cilegi diyor cilek demiyor

2 ay önce

ardakrlmaz

The yüzünden ynlışoldu

3 yıl önce

Mustafahkn38

The yı koymayı unuttuk:)

1 hafta önce

teemo61

I kelimesini kucuk yazarsan promgram harf yazdigini sayar da ondan

3 yıl önce

SalihAkdem

The koymak zorundamiyim ???

3 yıl önce

celal1453

I am eat strawberry neden olmuyor

3 yıl önce

krizagold

Bu cümle de 'I am' diye giriş yapsak cümle nasıl bir değişikliğe uğrar.

4 yıl önce

Viforvendetta

dostum konuyu kavramalısın.
"geniş zaman" fiil cümlesi ve durum cümlesi diye ikiye ayrılıyor.

fiil cümlesi.
i eat
she eats
it goes gibi.

durum cümlesi(fiil kullanılmayan cümleler)
i am happy
i am 20 years old
my name is viforvendetta
she is angry
you are a doctor
we are here.

gibi.

i am a strawberry = ben bir çileğim.
i am the strawberry = ben (o) çileğim(the'yı gizli o gibi bu cümlede)

4 yıl önce

Vedattekat

Tesekkurler. Bunu hep merak etmistim :)

3 yıl önce

La_Lune

''I'' kelimesini küçük yazınca yanlış sayıyor bence çok saçma ayrıca bence the kullanınca çok ta anlam değişmiyo

4 yıl önce

irfanyuceluzum

"I" i'nin büyük halidir. "ı" ingiliz alfabesinde olmayan bir harftir.Tıpkı ö ü ş ğ ve ç gibi

2 yıl önce

LydiaMadison

The Bence Saçma

3 yıl önce

teemo61

i eat strawberry olmasi gerekiyor ingilizceyi 5 yildan beri biliyorum

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.