A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you want us to meet tomorrow?"

Fordítás:Akarod, hogy holnap találkozzunk?

4 éve

9 hozzászólás


Batorka

Akarsz velünk találkozni holnap vajon miért hibás?

4 éve

zsalica

én is ezen gondolkodom, de még nem jöttem rá talán az lehet, hogy a velünk az with us lenne ??? és ezért nem jó

4 éve

BendeLulu

szerintem a rendszerben nincs benne még

4 éve

sarandi.tibor

Az "akarod hogy találkozzunk holnap" vajon miért nem jó? Ez sem magyartalan.

4 éve

eminens2

Elfogadja: 2018.07.17.

2 hónapja

DorottyaSz283949

Köszi

2 hónapja

zoltan.csordas

A "do you want " hogy jelentheti azt, hogy "azt akarja"????

3 éve

JriLszl

'do you want us'-azt jelenti hogy 'akarsz velünk', ezért nem értem hogy ebben a fordításban miért nincs benne a mi többes számunk.

7 hónapja

TthKlmn

Akarsz vagy a vagy akarod? Akarsz velünk találkozni holnap?To meet= találkozni, vagy már elavult fordítás?

1 hónapja