1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim sadece çayımız var."

"Bizim sadece çayımız var."

Çeviri:We only have tea.

July 19, 2014

36 Yorum

Konu önem sırasına göre

alican.dem

'We have only tea' de dogrumudur ?

July 19, 2014

Viforvendetta

Bazı cümlelerde fark edebiliyor.
Ama bunda fark yok.

July 19, 2014

EminTopcu

Hangi cumleler mesela bi ornek verebilir misin?

January 20, 2016

aleynatece

Aslinda dogru ama "bizim yalniz cayimiz var" olmus oluyor ordaki yalniz kelimeside cay yalnizmis gibi oluyor

July 22, 2017

CemalGonuc

Bende kabul etti

June 26, 2017

Mustafa461362

Dogru

October 3, 2018

obelde

Only ile just ın farki nedir?

December 19, 2015

ferdi48130

Our olmuyor we oluyor we have bizim yapıyor our have bizim sahibiz olduğundan yanlış oluyor have varsa we oluyor

November 23, 2015

batuhancan27

We have only tea diyorum algılamıyor

June 24, 2015

ismail-e.a.

"We have just tea" de yazabilirsiniz, doğrudur

May 15, 2015

afatsuM.H.K

O doğru olan "We Just have tea" olmasın?

April 21, 2019

hanife601998

Kabul etmedi

July 14, 2017

TEKNAVL

Cümle başında Our kullanılmıyor galiba.

March 12, 2016

incikin_

"Bizim X'imiz var."
= We have X.

İngilizcede "have" sözcüğü aitlik vermrk için yeterli. "We" yerine "our" kullanmadık. Bir de şu örneklerle karşılaştıralım:

"We have books.
(= Bizim kitaplarımız var.)

"Our books are interesting."
(= Bizim kitaplarımız ilginç.)

"We have children."
(= Bizim çocuklarımız var.)

Our children read books.
(= Bizim çocuklarımız kitap okurlar.)

November 8, 2017

sapineseva

Merhaba. we have only tea.. neden olmuyor. yardım eder misiniz?

June 29, 2018

sawashian

“We have a pencil“ Bizim bir kalemimiz var.

“Our pencil“ Bizim kalemimiz.

“We pencil“ olmaz veya “our have“ de olmaz. We ile our arasındaki farkı iyi öğrenmeliyiz.

January 1, 2017

taylantoprak

dersleri yeniden dinleyebiliyormuyuz ? yani alıştırma yapmadan ders dinleme var mı ? ben bu konuyu hiç anımsamıyorum.

May 1, 2015

flegmatik1

Zarflar bu konunun adı

January 3, 2016

IlaydaOzt

Bir kac soru once "got" yazmadigim icin yanlis dedi ama kelime secmede got kullanılmamis bile

February 1, 2016

dakiro2

evet

June 26, 2016

mr.usta

Our neden olmadığını açıklayabilicek bir tane ingilizce bilen yok mu bu nasıl bir iş

August 9, 2016

phauruq

anladığım ve araştırdığım kadarıyla biz bir şeylere sahip oluruz ama bizim yani our bir şeylere sahip olmaz bence bu yüzden duo kabul etmemiş

January 3, 2017

kemikkran781

Our only have tea dedim kabul etmedi

July 12, 2015

KubilayKay3

Our olması gerekmez mi?

July 28, 2015

zeynep15838

Bizim sahibimiz olduıumuz demek we ise biz demek o yüzden yanlış

May 8, 2016

serdarestik

Our neden olmaz

October 7, 2015

GkhanDEMR1

We have only the tea . yazdım kabul etmesi ayıp yahu :)

January 28, 2017

ycanatilgan

We just have a tea

August 13, 2017

MuratDeniz20

We only got tea niye olmuyor yav

September 5, 2017

efzey1

Ben Our yazdım fakat kabul etmedi we deyince biz çay olmuyor mu our deyince bizim çayımız oluyor lütfen biri açıklama yapsın

September 14, 2017

AYSELMENZL

We have just the tea., yazılan cevap hatalı mı

November 7, 2017

incikin_

"THE tea." dersek belli bir çayı kastetmiş oluruz ve çevirisi "Çay bizde." olur.

İki senaryo düşünelim:

"Bizim sadece çayımız var."
(= We only have tea.)

(Evde kahve yok, sadece çay var der gibi...)

"Sadece çay bizde."
We only have the tea."

(Taşınırken kahve kavanozunu almamışız, sadece çayı getirmişiz, der gibi...)
November 8, 2017

sapineseva

we have only tea neden olmuyor

June 29, 2018

Selim173900

We just have tea de doğru

August 12, 2018

adem641006

Haci google a diyom i still o yaziyor ice tea dedim my name is adem dedim o yazdi ayy ben sana ne dedim :) dedim yok bisey

August 28, 2019

c40LGY6b

"We have tea only" de olmaz mı?

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.