1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim sadece çayımız var."

"Bizim sadece çayımız var."

Çeviri:We only have tea.

July 19, 2014

41 Yorum


alican.dem

'We have only tea' de dogrumudur ?


Viforvendetta

Bazı cümlelerde fark edebiliyor.
Ama bunda fark yok.


EminTopcu

Hangi cumleler mesela bi ornek verebilir misin?


CemalGonuc

Bende kabul etti


obelde

Only ile just ın farki nedir?


ferdi48130

Our olmuyor we oluyor we have bizim yapıyor our have bizim sahibiz olduğundan yanlış oluyor have varsa we oluyor


ismail-e.a.

"We have just tea" de yazabilirsiniz, doğrudur


afatsuM.H.K

O doğru olan "We Just have tea" olmasın?


batuhancan27

We have only tea diyorum algılamıyor


TEKNAVL

Cümle başında Our kullanılmıyor galiba.


incikin_

"Bizim X'imiz var."
= We have X.

İngilizcede "have" sözcüğü aitlik vermrk için yeterli. "We" yerine "our" kullanmadık. Bir de şu örneklerle karşılaştıralım:

"We have books.
(= Bizim kitaplarımız var.)

"Our books are interesting."
(= Bizim kitaplarımız ilginç.)

"We have children."
(= Bizim çocuklarımız var.)

Our children read books.
(= Bizim çocuklarımız kitap okurlar.)


sapineseva

Merhaba. we have only tea.. neden olmuyor. yardım eder misiniz?


sawashian

“We have a pencil“ Bizim bir kalemimiz var.

“Our pencil“ Bizim kalemimiz.

“We pencil“ olmaz veya “our have“ de olmaz. We ile our arasındaki farkı iyi öğrenmeliyiz.


taylantoprak

dersleri yeniden dinleyebiliyormuyuz ? yani alıştırma yapmadan ders dinleme var mı ? ben bu konuyu hiç anımsamıyorum.


flegmatik1

Zarflar bu konunun adı


IlaydaOzt

Bir kac soru once "got" yazmadigim icin yanlis dedi ama kelime secmede got kullanılmamis bile


mr.usta

Our neden olmadığını açıklayabilicek bir tane ingilizce bilen yok mu bu nasıl bir iş


phauruq

anladığım ve araştırdığım kadarıyla biz bir şeylere sahip oluruz ama bizim yani our bir şeylere sahip olmaz bence bu yüzden duo kabul etmemiş


kemikkran781

Our only have tea dedim kabul etmedi


KubilayKay3

Our olması gerekmez mi?


zeynep15838

Bizim sahibimiz olduıumuz demek we ise biz demek o yüzden yanlış


GkhanDEMR1

We have only the tea . yazdım kabul etmesi ayıp yahu :)


ycanatilgan

We just have a tea


MuratDeniz20

We only got tea niye olmuyor yav


efzey1

Ben Our yazdım fakat kabul etmedi we deyince biz çay olmuyor mu our deyince bizim çayımız oluyor lütfen biri açıklama yapsın


AYSELMENZL

We have just the tea., yazılan cevap hatalı mı


incikin_

"THE tea." dersek belli bir çayı kastetmiş oluruz ve çevirisi "Çay bizde." olur.

İki senaryo düşünelim:

"Bizim sadece çayımız var."
(= We only have tea.)

(Evde kahve yok, sadece çay var der gibi...)

"Sadece çay bizde."
We only have the tea."

(Taşınırken kahve kavanozunu almamışız, sadece çayı getirmişiz, der gibi...)

sapineseva

we have only tea neden olmuyor


Selim173900

We just have tea de doğru


adem641006

Haci google a diyom i still o yaziyor ice tea dedim my name is adem dedim o yazdi ayy ben sana ne dedim :) dedim yok bisey


CarelessPerson

"We have tea only" de olmaz mı?


eyllyzc

Ben 'We have only tea' dedim kabul etti.


sahinusta

we do have just tea


Emre780627

Our only have tea yazdim. We biz our bizim demek degil mi?


gser1

"only" neden have den önce?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.