"A meal"

Çeviri:Bir öğün

4 yıl önce

31 Yorum


nicquares

seslendirmeden bunu anlamak mümkün değil

4 yıl önce

asleys

cambridge in köylüsü seslendirmiş :D

4 yıl önce

MrtDemir

Bahaneciler toplanmis :)

3 yıl önce

CTongucoglu

sonuçta yanında ne konuştuğu yazıyor zaten.

bu konuşmayı anlamayan zaten ingilizce dinleme yeteneğide gelişmez.

3 yıl önce

BgmORK

Aynn

1 ay önce

haticenurmert

seslendirmeden bişi anlayamıyorum çok hızlı söylüyor orta decesi yokmu bunun

4 yıl önce

aksub

Ortası yok. Yavaş var.

4 yıl önce

eda134399

Bir ögün yerine sadece öğün desek olur mu

2 yıl önce

Frat33626

:) akadamik oldugu icin biraz daha dikkat gerektiriyor Malesef :)

1 yıl önce

AbdlhamidS

Ögünde teklik varya onadan a takısı geliyor

8 ay önce

HseynHsnza

Meal və food arasındakı fərq nədir?

1 yıl önce

MustafaCet18

Meal Öğün demektir food ise yemek demektir

1 yıl önce

YakklBora

Meal yemek anlamina da gelir

1 yıl önce

Ferrum844288

Anlamını öğrenmek istediğiniz kelimenin üzerine tıklayarak anlamına bakabilirsiniz. Meal; öğün, yemek anlamı içeriyor.

6 ay önce

kamil728953

yemek anlamındadır ama bende bir şey anlamadım

1 yıl önce

Sla752468

Herseye yanlış diyo. anlamadım

1 yıl önce

NGLZCEDLRU

Ayn

9 ay önce

memoli14
memoli14

Google translate yemek olarak çeviriyor

11 ay önce

MucahitCal

Meal yemek demek deilmi

10 ay önce

Enesyunus

Neden bir yemek deyince kabul etmiyor ??

8 ay önce

catyoai
catyoai

Yanlış dile girdim sandım dinliyorum dinliyorum "ameo" diyor sanki..

5 ay önce

alisaketre10

ben bunu mail anladım :)

3 ay önce

MustafaClk5561

Meal = öğün -menü aynı değil mi?

2 ay önce

Berfin221737

Bir yemek kabul edilmeliydi

2 ay önce

vError.Alihan

one bir demek, a bi demek olmuyor mu

3 yıl önce

cagatayboz

yiyecekle yemeğin farkı ne acaba?

3 yıl önce

Frat33626

Abur cuburla her gun yemek olmaz galiba onlar bunun farkinda olsa gerek ;)

1 yıl önce

talha.celik

"bir yemek" olmaz mı?

1 yıl önce

Ahmet.Duran

BİR ÖĞÜNE YAZDIM KABUL ETMEDİ

4 yıl önce

yusufuyanik

"Bir öğün" doğrusu, neden "bir öğüne" yazdın ki? Sadece "a" ve "meal" var.

4 yıl önce

MehmetAliC351844

Yusuf haklı dağılın :)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.