"Ihadnoteatenindays."

Çeviri:Ben günlerdir yememiştim.

4 yıl önce

16 Yorum


HasanSahin2

in days yerine for days kullanilabilir mi

3 yıl önce

enes1406

gun icinde yemek yememistim yazdim olmadi, boyle bir anlami da yok mudur

2 yıl önce

magaEliMem

Eaten cok kotu telefuz ediyo inn diyo

8 ay önce

ElshadBaki

"Ben günlerce yememiştim" daha doğru olmaz mı?

6 ay önce

aleynalper

Evet for days olmaliydi :((

3 yıl önce

Yavutza
Yavutza

"Günlerdir hiçbir şey yememiştim" doğru kabul edilmeli değil mi

3 yıl önce

Umut502667
Umut502667

Cümlede nothing geçmiyor.

2 yıl önce

iranli

"Ben günlerdİ yememiştim" daha doğru olmaz mı. Geçmiş zamanı ( yememiştim ) şimdiki zamanla ( günlerdir ) nasıl ifade edebiliriz?

2 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Bu soruyla pek alakali olmasa da su 'had done' konusunu biraz anlatabilir misiniz? Veya guzel anlatan bir yer varsa oraya yonlendirebilir misiniz? Have done, have been doing falan diger perfect konulariyla karistiriyorum cumlelerin anlami bakimindan

4 yıl önce

Viforvendetta

perfect tensin herhangi bir konusunu google aratarak bulabilirsin her site aynı anlatıyor genelde pek zorluğu yok çünkü.

bu konu "past perfect tense" yani mişli geçmiş zaman.
mişli geçmiş zamanda had+fiilin 3. hali kullanılır

1.eat
2.ate
3.eaten

1.do
2.did
3.done

4 yıl önce

RolandA.

Dikkat etmen gereken bu cümledekiki kullanım past perfect fakat senin "have done" dediğin present perfect. İkisi farklı şeyler. If you would google it then google it correctly. :)

4 yıl önce

khemahl
khemahl

günlerdir yemediydim ne demek ya :DDD

4 yıl önce

Viforvendetta

"günlerdir yememiştim" demek.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bütün past perfect konusuna aynı yorumu yapmaya devam etmeyi planlıyor musun?

4 yıl önce

khemahl
khemahl

planlıyorduydumdu

4 yıl önce

esinpein0

Hasta olduğu dönemlerde yememiş olabilir.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.