Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar yer."

Çeviri:The women eat.

4 yıl önce

46 Yorum


hakanihat

Neden eats olmuyo da eat oluyo ?

4 yıl önce

Viforvendetta

sadece he,she,it olunca "s" gelir
woman = she
women = they

4 yıl önce

silayolak7694209

Sağol

3 yıl önce

merveu25

Herkes birbirine cevp yazıyo devam ettiriyim dedim

2 yıl önce

merveu25

:D

2 yıl önce

merveu25

Duolingo süper

2 yıl önce

bahar669764

Tankes

1 yıl önce

LPSelifLPS

arigato !

2 yıl önce

AliHuseyn2002

peki neden woman diyilde women oldu digerlerinde womandi

2 ay önce

Grkem983829

Çoğul değil

3 yıl önce

BerkKahya1

Aynen

2 yıl önce

AliHuseyn2002

cunki women toplu cemde

2 ay önce

basak1907b

"s" takısı sadece he,she ve ya it'e gelir women=she"dir women ise they"dir anladın mı

2 yıl önce

Etka5

Eats olmaz cunku eats tekildir

3 yıl önce

birselvard

No no no no no...

3 yıl önce

uzeyiruysa

arkadaşlar benim anlamadığım konu men ' in ve women'in başına the ekleniyor children'in başına neden the eki gelmemiş?

3 yıl önce

Neslihan_Elif

Burda özne the mi yoksa womanmı

3 yıl önce

ElenceKana

The kelime sayılmıyor. Woman yani..

2 yıl önce

ctrlsupper

Women eat niye değil? The niye geliyor yani?

3 yıl önce

leila_fb

Bilindik birinden bahs ederken the eki kullaniliyo hani kimden bahs edildigi malum . Namalum birinden bahs edilince the olmaz bildgm kadaryla

2 yıl önce

ElenceKana

Bilmem alfabemiz böyle bizim.

2 yıl önce

Raxlan

Çok güzel bence

3 yıl önce

silayolak7694209

Konuyu anlamayanlar için https://www.duolingo.com/comment/1646458 konulara burdan bakabilirsiniz

3 yıl önce

EmineNurGs

Woman kadın demek. Kadınlar demek için womans denmez mi?

2 yıl önce

HakanDugan

neden womwns değil

2 yıl önce

nazanaslan

neden eat .eats olmuyor

2 yıl önce

nazanaslan

v

2 yıl önce

AlperKaynar1

Women in başına The koysak da koymasak da oluyor the koydugumuzda belirli bilinen kisi ve nesnelerden bahsetmis olmuyormuyuz bur da ki the nin islevi nedir nie hem women hem de the women i dogru kabul ediyor

2 yıl önce

Sevgi26

Neden kadınlar dediği halde 's' takısı gelmiyor

2 yıl önce

zeynep13beyza

kadınlar diyo women kadın demek o nası oluyo saçma

2 yıl önce

mehmetbaba4

Orda s takisi yok ??

1 yıl önce

elifayca_taka

"Womans eat" dedim duymadı. Bana ne bana ne ? :)

1 yıl önce

bahar669764

Sagol

1 yıl önce

Gulsum736875

Hayir women olucak kadinlar icin

9 ay önce

HamzaGrbz

S takisi sadece she he it demi geliyor ?

9 ay önce

HamzaGrbz

He she it de hangi takilar kullaniliyor

9 ay önce

BrtTnrvn38

kardeşim bu ne ya la doğru yazdım zaten kabul etmiyor ya of kafayı yiyecem

4 ay önce

Gulsum736875

Bu benum kafami karisdirdi neden bu defa "eats" olmadi da "eat" oldu!?

9 ay önce

Halilafaki

Amk

3 yıl önce

atiketoprak

Bütün dogru cevapları işaretle diyor ama 1 doğru cevap var

3 yıl önce

birselvard

Ne ilgisi var şimdi...

3 yıl önce

nderukurov

Ya lıs amık

3 yıl önce

doancan1

Woman kadın womans kadınlar nasıl bir program lan bu kendi ingilizce bilmiyor bize öğretiyor

4 yıl önce

MrSperMan

women kadınlar demek arkadaşım

4 yıl önce

Viforvendetta

aynen womans diye bişey yok.

4 yıl önce

nigar103813

Temelden diye

2 yıl önce