Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar yer."

Çeviri:The women eat.

0
4 yıl önce

46 Yorum


hakanihat

Neden eats olmuyo da eat oluyo ?

5
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

sadece he,she,it olunca "s" gelir
woman = she
women = they

35
Cevap ver3 yıl önce

silayolak7694209

Sağol

0
Cevap ver3 yıl önce

merveu25

Herkes birbirine cevp yazıyo devam ettiriyim dedim

0
Cevap ver2 yıl önce

merveu25

:D

0
Cevap ver2 yıl önce

merveu25

Duolingo süper

1
2 yıl önce

bahar669764

Tankes

0
Cevap ver11 ay önce

LPSelifLPS

arigato !

0
Cevap ver2 yıl önce

AliHuseyn2002

peki neden woman diyilde women oldu digerlerinde womandi

0
Cevap ver2 hafta önce

Grkem983829

Çoğul değil

1
Cevap ver3 yıl önce

BerkKahya1

Aynen

0
Cevap ver2 yıl önce

AliHuseyn2002

cunki women toplu cemde

0
Cevap ver2 hafta önce

basak1907b

"s" takısı sadece he,she ve ya it'e gelir women=she"dir women ise they"dir anladın mı

-2
Cevap ver2 yıl önce

Etka5

Eats olmaz cunku eats tekildir

-4
Cevap ver3 yıl önce

birselvard

No no no no no...

-2
Cevap ver3 yıl önce

Neslihan_Elif

Burda özne the mi yoksa womanmı

0
Cevap ver3 yıl önce

ElenceKana

The kelime sayılmıyor. Woman yani..

0
Cevap ver2 yıl önce

ctrlsupper

Women eat niye değil? The niye geliyor yani?

0
Cevap ver3 yıl önce

ElenceKana

Bilmem alfabemiz böyle bizim.

0
Cevap ver2 yıl önce

leila_fb

Bilindik birinden bahs ederken the eki kullaniliyo hani kimden bahs edildigi malum . Namalum birinden bahs edilince the olmaz bildgm kadaryla

0
Cevap ver2 yıl önce

Raxlan

Çok güzel bence

0
Cevap ver3 yıl önce

uzeyiruysa

arkadaşlar benim anlamadığım konu men ' in ve women'in başına the ekleniyor children'in başına neden the eki gelmemiş?

0
Cevap ver3 yıl önce

silayolak7694209

Konuyu anlamayanlar için https://www.duolingo.com/comment/1646458 konulara burdan bakabilirsiniz

0
Cevap ver3 yıl önce

EmineNurGs

Woman kadın demek. Kadınlar demek için womans denmez mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

HakanDugan

neden womwns değil

0
Cevap ver2 yıl önce

nazanaslan

neden eat .eats olmuyor

0
Cevap ver2 yıl önce

nazanaslan

v

0
Cevap ver2 yıl önce

AlperKaynar1

Women in başına The koysak da koymasak da oluyor the koydugumuzda belirli bilinen kisi ve nesnelerden bahsetmis olmuyormuyuz bur da ki the nin islevi nedir nie hem women hem de the women i dogru kabul ediyor

0
Cevap ver2 yıl önce

Sevgi26

Neden kadınlar dediği halde 's' takısı gelmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

zeynep13beyza

kadınlar diyo women kadın demek o nası oluyo saçma

0
Cevap ver1 yıl önce

mehmetbaba4

Orda s takisi yok ??

0
Cevap ver1 yıl önce

elifayca_taka

"Womans eat" dedim duymadı. Bana ne bana ne ? :)

0
Cevap ver1 yıl önce

bahar669764

Sagol

0
Cevap ver11 ay önce