Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"My shoes are purple, yours are red."

Traducere:Pantofii mei sunt mov, ai tăi sunt roșii.

acum 4 ani

5 comentarii


mirelai27

Cand se spune "your" si cand "yours"?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Vezi tabelul de aici.
- ”your” (coloana a treia) este adjectiv posesiv, adică există un substantiv la care se referă.
- ”yours” (coloana a patra) este pronume posesiv, deci nu există un substantiv pe care să-l determine.

acum 4 ani

mirelai27

multumesc foarte mult. acum am reusit sa deschid tabelul, se pare ca doar de pe mobil nu merg deschise link-urile

acum 4 ani

vaerya

La mine nu merge sa deschid link-ul si sunt pe tableta

acum 3 ani

sergiiiouu

Roșii se refera la tomate, iar corect ar fi roși, nu? Doar o intrebare ca nici eu nu sunt sigur

acum 3 ani