"Onu oku!"

Çeviri:Read it!

4 yıl önce

40 Yorum


seyfettinrumeysa

You read it . Dedim yanlış dedi. Oku derken "you" ya demiyormu

3 yıl önce

yasemin.ca2

Emirlerde özne kullanılmaz

3 yıl önce

kevser378661

Sen onu oku demenizi istememiş, onu oku demenizi istemiş sadece.

3 yıl önce

tekdendilbaz

aynen ben de senin gibi dusunuyorum

9 ay önce

MelihaGneY

Sen onu oku değil onu oku diyeceksin o yüzden yanlış

3 yıl önce

tekdendilbaz

peki baska kime diyecegiz

9 ay önce

tekdendilbaz

o onu oku mu diyeceksin? sen onu oku diyeceksin.

9 ay önce

AuGustine06

it read neden olmuyor

3 yıl önce

yasemin.ca2

O okur demek o

3 yıl önce

kevser378661

Emir kipinde eylem önce gelir .

3 yıl önce

tuba123456789

read her , neden olmuyor , aynısı değilmi ya

3 yıl önce

kevser378661

Her demen için dişi olması lazım. Kitap cansız varlık olduğu için it demen lazım.

3 yıl önce

Eseryuksel09

Her onun demek

1 yıl önce

.M.C.K.

Read it demesinin sebebi okunacak nesneyi kastetmesi oluyor.Her derse kızı oku manası çıkar cünkü onu demiş

8 ay önce

sudeturkcan

Bende "you read it" demistim. Onu oku ve sen onu oku ayni olur sanmistim ama kabul etmedi

3 yıl önce

seyfettinrumeysa

O zaman oku derken kime diyor . Karsisindakine demesi gerekmezmi .

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Read it! : oku o! Gibi bir anlama gelmez mi? Mesela "öldür onu!" derken "kill him!" denir. Burada neden "it" denildi?

Yoksa it aynı zamanda "onu" da mı demek? Keşke: it, him, her, them gibi zamirlerin anlamlarını daha önceden öğretseydiniz. Temelden başlayan biri bunları anlayamaz.

8 ay önce

FuckirAdam

Read this i yanlış kabul etti

3 yıl önce

beril555

this olmaz çünkü ıt olacak yani it o demek

3 yıl önce

night_kiss000

Them read de olmuyo :/ nie

3 yıl önce

beril555

it o ve read da okumak demek yani read it

3 yıl önce

mugiwara10

It read niye olmuyo my want back heart :)

3 yıl önce

yasemin.ca2

1-Dediğin o okur oluyo 2-My want değil I want

3 yıl önce

miladiyne

read it dedim kabul etmedi

3 yıl önce

kbroz123

read her neden olmuyo ?

3 yıl önce

SunaTaysan

''Her'' iyelik sıfatıdır. İyelik sıfatları,muhakkak ismin önünde kullanılır .Örnek: Her book (Onun (bayan) kitabı.)

3 yıl önce

ZehraAydoa

you read it yaptim olmadi

3 yıl önce

ayten4747

Yaa kelimelein yeri farkli yanlış kabul ediliyo

3 yıl önce

Tuba_301

Karmaşık biraz ama basit de

3 yıl önce

hasansemerkand

İngilizce'de Simple Present Tense'de özne söylenmediği zaman emir kipi oluşturulmuş olunur. "Read it!"

2 yıl önce

Nisanur235265

Ben read ten dedim neden olmuyo acaba hsgscsfaf

2 yıl önce

bayan_tweet_

neden İt read olmadı ?

2 yıl önce

AliDinc1

Ulan herseyin bokunu çıkarmaya bayiliyorsunuz

2 yıl önce

AlemdarTan

Read him neden yanlış?

1 yıl önce

Orkun767965

İt neden başta degil

1 yıl önce

tekdendilbaz

it in basta olmamasının nedeni ingilizce, turkcenin tersi yani onu oku degil, oku onu oluyor. orası emir cümlesi ama cumlede gizli ozne var

9 ay önce

isa159291

That is read yazdım

1 yıl önce

ErdemYasar

Görev dağılımında you read et kullanılıyor galiba.

1 yıl önce

Gamzeekaraca

It read yazdım ne fark var aralarında?

1 yıl önce

Tugba6131

Read him dedim

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.