Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onu oku!"

Çeviri:Read it!

4 yıl önce

54 Yorum


seyfettinrumeysa

You read it . Dedim yanlış dedi. Oku derken "you" ya demiyormu

3 yıl önce

yasemin.ca2

Emirlerde özne kullanılmaz

3 yıl önce

kevser378661

Sen onu oku demenizi istememiş, onu oku demenizi istemiş sadece.

3 yıl önce

tekdendilbaz

aynen ben de senin gibi dusunuyorum

7 ay önce

MelihaGneY

Sen onu oku değil onu oku diyeceksin o yüzden yanlış

3 yıl önce

tekdendilbaz

peki baska kime diyecegiz

7 ay önce

tekdendilbaz

o onu oku mu diyeceksin? sen onu oku diyeceksin.

7 ay önce

tuba123456789

read her , neden olmuyor , aynısı değilmi ya

3 yıl önce

kevser378661

Her demen için dişi olması lazım. Kitap cansız varlık olduğu için it demen lazım.

3 yıl önce

Eseryuksel09

Her onun demek

1 yıl önce

.M.C.K.

Read it demesinin sebebi okunacak nesneyi kastetmesi oluyor.Her derse kızı oku manası çıkar cünkü onu demiş

7 ay önce

AuGustine06

it read neden olmuyor

3 yıl önce

yasemin.ca2

O okur demek o

3 yıl önce

kevser378661

Emir kipinde eylem önce gelir .

3 yıl önce

sudeturkcan

Bende "you read it" demistim. Onu oku ve sen onu oku ayni olur sanmistim ama kabul etmedi

3 yıl önce

seyfettinrumeysa

O zaman oku derken kime diyor . Karsisindakine demesi gerekmezmi .

3 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Read it! : oku o! Gibi bir anlama gelmez mi? Mesela "öldür onu!" derken "kill him!" denir. Burada neden "it" denildi?

Yoksa it aynı zamanda "onu" da mı demek? Keşke: it, him, her, them gibi zamirlerin anlamlarını daha önceden öğretseydiniz. Temelden başlayan biri bunları anlayamaz.

7 ay önce

FuckirAdam

Read this i yanlış kabul etti

3 yıl önce

beril555

this olmaz çünkü ıt olacak yani it o demek

3 yıl önce

night_kiss000

Them read de olmuyo :/ nie

3 yıl önce

beril555

it o ve read da okumak demek yani read it

3 yıl önce

mugiwara10

It read niye olmuyo my want back heart :)

3 yıl önce

yasemin.ca2

1-Dediğin o okur oluyo 2-My want değil I want

3 yıl önce

miladiyne

read it dedim kabul etmedi

3 yıl önce

kbroz123

read her neden olmuyo ?

3 yıl önce

SunaTaysan

''Her'' iyelik sıfatıdır. İyelik sıfatları,muhakkak ismin önünde kullanılır .Örnek: Her book (Onun (bayan) kitabı.)

3 yıl önce

ZehraAydoa

you read it yaptim olmadi

3 yıl önce

ayten4747

Yaa kelimelein yeri farkli yanlış kabul ediliyo

3 yıl önce

Tuba_301

Karmaşık biraz ama basit de

3 yıl önce

hasansemerkand

İngilizce'de Simple Present Tense'de özne söylenmediği zaman emir kipi oluşturulmuş olunur. "Read it!"

2 yıl önce

Nisanur235265

Ben read ten dedim neden olmuyo acaba hsgscsfaf

2 yıl önce

bayan_tweet_

neden İt read olmadı ?

2 yıl önce

AliDinc1

Ulan herseyin bokunu çıkarmaya bayiliyorsunuz

2 yıl önce

AlemdarTan

Read him neden yanlış?

1 yıl önce

Orkun767965

İt neden başta degil

1 yıl önce

tekdendilbaz

it in basta olmamasının nedeni ingilizce, turkcenin tersi yani onu oku degil, oku onu oluyor. orası emir cümlesi ama cumlede gizli ozne var

7 ay önce

isa159291

That is read yazdım

1 yıl önce

ErdemYasar

Görev dağılımında you read et kullanılıyor galiba.

1 yıl önce

Gamzeekaraca

It read yazdım ne fark var aralarında?

11 ay önce

Tugba6131

Read him dedim

2 hafta önce

TurgayKahr

You read it neden yanlis

3 yıl önce

bugrabugra

eğer öyle olsaydı sen onu okursun olurdu bura ise emir cümlesi var

3 yıl önce

emircangargan

NASI BE!

3 yıl önce

jacklin948644

Read its olmaz mı

1 yıl önce

Ragp355435

read its olmali bence o oku sormuyo onu oku diye it o its onu degil mi

1 yıl önce

saritas35

YOU READ HİM OLMADI YA BUNUN ANLAMI NE OLUYOR

3 yıl önce

tugerr

emir cümlelerinde, cümle başında özne değil fiil olur. Bu nedenle read ile başlıyor. ayrıca him her olmamasının sebebi anlamını olarak geçelim, gramer olarak şöyl aklında tutabilirsin. nasıl ki not he demiyoruz da not him diyorsak, bunda da aynı mantık var

3 yıl önce

eneskanca

Senin yazdığın sen onu okudun demek ve ayrıca him erkek insan olarak kullanılır

3 yıl önce

doktorbatuhan

'he read' nesi yanlış

4 yıl önce

eneskanca

Senin yazdığın sen onu okursun oluyor oysa cevap bir emir cümlesi olduğundan yanlış olmuş

3 yıl önce

silanim

o oku yazmissin

4 yıl önce