1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My shoes"

"My shoes"

Çeviri:Benim ayakkabım

July 20, 2014

19 Yorum


zaman12

-s takısı getirilmesi çift olmasından kaynaklanıyor. shoes, pants... gibi kelimeler çift olduğundan yani iki tane bulunduğundan -s takısı getiriliyor.

November 4, 2014

dragotreis

Shoe da var ama. Asıl mantık kimse ayakkabının tekiyle dolaşamayacağı için çift yazılıyor. Sahiplikten çok kullanım ile ilgili.

November 11, 2017

fatmazehra534553

Ha ben de şimdi anladim tesekkurlerrr:-) :-)

January 17, 2019

YaseminSah11

Shoes derken çoğul ama neden ayakkabi deniyor

December 29, 2017

Kaankrcn35

İngilizce'de çoğul Türkçe de tekil kullanılıyor. Çift olduğu için shoes olarak geçiyor.

January 21, 2019

TuranKST

Birleşik yazıncada kabul ediyor boşluk koymayı unuttum kabul etti teşekkürler duo

August 26, 2018

dilosbero

benim ayakkabılarım desek yanlış mı oluyor? anlamadım :(

October 28, 2014

Nazolu

Hayır

December 12, 2016

ilaydauysa1

Nnslalap

May 31, 2019

BnyaminKar10

Doğru kelimeyi yazdığım halde ilerlemiyor neden.

July 17, 2017

elift37

Bana da oluyo bazen

April 25, 2018

AyeglEkmek

Bu ne ya bizim yapmamız gerekmiyormu ? Bilmediğin kelimenin üstüne basınca ne olduğu çıkıyor .

May 26, 2018

Erdalbro

Üstüne basma ozaman kaedeşim sende kendini engelleyemiyorsanız program napsın

December 13, 2018

Kadircan504922

Ben "ayakkabım" yazdımm kabul etmedi illa 'benim ayakkabım' olacak

August 17, 2018

netuhafgun

Benim ayakkabılarım. MY SHOES

ise..

Benim ayakkabım. (.....?....) . . . . . Nasıl yazılıyor?

December 27, 2018

Begm809740

My shoe

January 31, 2019

netuhafgun

Peki "Benim ayakkabılarım"

Nasıl yazılıyor?

January 14, 2019

asl422331

S takısı almış benim ayakkabılarım olması gerekiyor !

February 23, 2019

imekx

Selammmmmmmm

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.