Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu nu am cămașa lui."

Traducere:I do not have his shirt.

acum 4 ani

6 comentarii


cristian.s125950

Eu am scris "I haven't shirt his". Si nu mi-a acceptat-o.?!

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

In engleza, adjectivele (inclusiv cele posesive) se pun inainte de substantiv, deci "his shirt" este corect, nu invers.

acum 3 ani

mirelai27

E corect si "i have not" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu. Vezi explicația de aici.

acum 4 ani

mirelai27

Multumesc.Regula de baza o stiu, dar auditiv imi suna cumva cunoscut si cu "have not"si ma gandeam daca se poate si asa.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Probabil îți sună cunoscut din cauza formării timpului Present Perfect, dar acolo ar fi trebuit să fie urmat de un participiu.
De exemplu ”I have not seen that.”

acum 4 ani