"Eu nu am cămașa lui."

Traducere:I do not have his shirt.

July 20, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


cristian.s125950

Eu am scris "I haven't shirt his". Si nu mi-a acceptat-o.?!


fantomitzah

In engleza, adjectivele (inclusiv cele posesive) se pun inainte de substantiv, deci "his shirt" este corect, nu invers.


mirelai27

E corect si "i have not" ?


fantomitzah

Nu. Vezi explicația de aici.


mirelai27

Multumesc.Regula de baza o stiu, dar auditiv imi suna cumva cunoscut si cu "have not"si ma gandeam daca se poate si asa.


fantomitzah

Probabil îți sună cunoscut din cauza formării timpului Present Perfect, dar acolo ar fi trebuit să fie urmat de un participiu.
De exemplu ”I have not seen that.”

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.