"Ce cărți ai citit?"

Traducere:What books have you read?

July 20, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


montaneugen

Am folosit "did" in loc de "have" si mi-a data solutie corecta. Problema mea este alta: de ce si cand se foloseste si "have"?


Amad000
  1. verb +terminatia ed (sau forma II pt. neregulate ) este past tense=actiuni incheiate in trecut, in intervalul de timp specificat. (Ieri am citit o carte)
  2. have + verb cu terminatia ed (sau forma III pt. neregulate) este la present perfect=actiune petrecuta in trecut dar cu timp nespecificat (in propozitie sau context) (Am citit o carte). read este neregulat cu aceeasi forma la II sai III (dar ce citeste diferit)
  3. In eng. amer. nu prea tin cont de reguli si folosesc past tense si in locul lui present perfect. Cred ca de asta ti-a fost admis raspunsul.

montaneugen

Am inteles pct.2 si 3. La punctul 1. eu stiam astfel: did + verb la infinitiv fara to.


Amad000
  1. daaa, cred ca sunt adormit
  2. afirmativ:subiect+ verb cu terminatia -ed
  3. interogativ: did+subiect+verb (infinitiv fara to)
  4. negativ: subiect+did+not(didn't)+verb(infinitiv fara to)
  5. Am corectat.

montaneugen

Inca odata, multumesc!


Jessica362443

Ar fi trebuit sa fie aceptat.


MarioAndre847641

Aici trebuia: what books did you read!! Dar nu suntem la timpul trecut de asta a fost cu have. Sper ca v-am ajutat!


iacobcatin

De ce s-a pus si "have"?


Cristi652638

Nu inteleg, de ce e have ? Pt ca tu ai citit e la trecut..


Amad000

Deja se foloseste present perfect?


ciorbica23

Eu nu stiam asta...


BejinariuB1

Dacă scriu:have read=ai citit,de ce mă obligă să scriu _you. Nu este clar_cine a citit?răspuns: tu ai citit .


Simona41690

Nu, nu este clar cine a citit. La fel se folosește combinația have + read și pentru singular/plural pers. I : "... have I/we read" si pentru plural pers. III "... have they read"


Simona41690

Ăștia au o problemă cu fonetica !! forma "have read" se pronunță 'red' nu 'rid'

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.