1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin adınız benim kişisel s…

"Sizin adınız benim kişisel sekreterimde var."

Çeviri:My personal secretary has your name.

July 20, 2014

21 Yorum


Dinara.G

Neden birinci özne gelmedi ? Your name is my personal secretary neden olmadı ?


Nezir_Dlm

Sahiplik anlamı var ( Have-has) Kim sahipse ( Kimde ise ) O başta yazılır

I have the plates / Tabaklar bende

He has my shirt / Benim gömleğim onda


yahyahindi

"My father has your name" "sizin adınız babamda var" mı oluyor


Firat639769

"My personal secretary has your names" neden kabul edilmiyor. Orda tek bir kisiden bahsedildigini nereden bilecegiz.


SerkanKocabas

Adınız dediği için tek kişi olduğu aşikar ve names değil name olması lazım


zge946109

Adınız derken, sizin adınız 5. Çoğul kişi anlamına da tekabul ediyor.


HandanCeyl

Yani has = has got idi


Filigranik

"There is your name in my personal secretary" dedim. Mekanlar ve eşyalar için makul olan bu cümle kalıbı buraya mı uygun değil acaba?


SylviaElanor

Kişisel sekreterden kastedilen bir insan olsa gerek. O yüzden have/has kullanılıyor.


sgnms

"My personal secretary has your name" demeniz yeterli.


AhmetSelcuk1989

''In my personal secretary has your name'' Benim kişisel sekreterim''de'' diyebilmek için ''in'' ekini koymak gerekmez mi?


Shahrazad26

Neden burada "de" gerekiyor?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Sizin adınız benim kişisel sekreterimde var. sorusuna your name is on my perconal secretary ile cevap verdim ve kendisi cevap olarak My personal secretary has your name. dedi


Mustafa5006

    kardeşim ben bu seviyede bu cümleyi nasıl kurayım :)


Nurgl656365

    "My personal secretary has the your name." Cevabı neden kabul edilmedi? "The" Koymamız yanlış mı olur? Koyamaz mıyız?


onur964005

    personal private special arasındaki farklar nelerdir hangisi hangi durumda gelir


gulufuk

    Bir harf yüzünden tum cevap yanlış sayılıyor bunu sevmedim


blackpink657

    İşte bir türkçe istisnası daha!; Burda demek istediği şey aslında"Benim sekreterimin ismine sahipsin "bu nedenle özne benim sekreterim olarak kabul ediliyor. :)


sibel196384

    Var olan ne? Sizin adınız : özne

    Özne başa gelmemiş?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.