1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Где наш багаж?"

"Где наш багаж?"

Çeviri:Bizim bagajımız nerede?

April 16, 2020

8 Yorum


buse694340

Наш ve наше farkı?


Furkann2006

Bende merak ediyorum tam anlamadım cevap lütfen


Slim2020

наш bizim,наше bizim.


AyberkAydn2

Ben buldum nette şöyle diyor (eril isimler için наш) - (dişil isimler için наша) - (наше nötr) yani eril yada dişil olarak kabul edilmeyen cinsiyetsiz isimler için kullanılıyormuş. наше


Slim2020

Hiç bir farkı yox.Her ikiside ayni şey.Google translate-de yazdim ve cevapi aldim.


AlvAysel

Rus dilinde her bir kelimenin anlamı, ve cümle içinde ki anlamı çok farklı. Farkını anlamadığınız kelimeleri lütfen Google translate'de değil Google'nin kendisinden aratarak anlamlarını ve farkını daha aydın şekilde anlaya biirsiniz.


SadiqMemme6

ikiside evet aynidir


AyberkAydn2

Bu durumda багаж eril bir kelime oluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.