"O su veya süt içer."

Çeviri:He drinks water or milk.

4 yıl önce

41 Yorum


ouzhantura

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

BÜTÜN dogru cevapları ısaretlemelisin çünkü ve bu soruda ZATEN yazıyor

4 yıl önce

BilalMEK

ya öylemi

2 yıl önce

remKukul

Ayn ben mesela it yazdım ama kabul etmedi . (Yanlış anlama)

1 yıl önce

AMucteba

haklısın

2 yıl önce

Viforvendetta

Farkı yok başka bir yanlış vardır. Dikkatli bak.

4 yıl önce

MunzurAmed1903

Evet doğru söylüyorsun

2 yıl önce

serdaro81

O zaman hepsine It deyin

3 yıl önce

BilalMEK

artist ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

2 yıl önce

hyrbyk

Geniş zaman da he ya she yazinca fiile s takisi koymaniz lazim s takisi koymadiysaniz yanlış olur

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It olunca da s takısı gelir.

4 yıl önce

Elif272117

Nası yani

1 yıl önce

Elif272117

Neden kimse almanca öğrenmiyo

1 yıl önce

Melly979971

bu soru neden burada ndndnsj

1 yıl önce

AMucteba

drinks yerine drink yazdım kabul etmedi,.,.,.,.,.,.,.ve.

2 yıl önce

AMucteba

nasıl yaaaa

2 yıl önce

mirdes0268

NEDEN SHE DRİNG WATER OR MİLK OLMUYOR ACABA

1 yıl önce

Elif272117

Türkçesi ne

1 yıl önce

Elif272117

Bi harf için beni mi kıcan

1 yıl önce

Elif272117

Bilmiyorum

1 yıl önce

Elif272117

Neden ingizce öğrenmek istiyorsunuz

1 yıl önce

MERVE986289

aynısını yazdım kabul etmiyor

10 ay önce

BURAKKOPMA

neden drinks açıklar mısınız?

9 ay önce

Shafa_Nur_Az

It water or milk drinks yazdim ((( Maktikende doğru yazdigimi duwundum yanlismis

2 yıl önce

umit502925

Ok

2 yıl önce

WantedCrazy55

it he she bunlar o demek değilmi it koydum başa yanlıs dıyor arkadas

2 yıl önce

ferhatdirik

drink'e neden s takısı geliyor?

2 yıl önce

mert3676

evet aynısı yazıyo olmuyo rapaor edin

1 yıl önce

abidinarslan

She nin yanına burada neden is gelmiyor

4 yıl önce

mehmetagca

Am, is, are kelimeleri fiille birlikte kullanilmaz. Bu cumlede drink fiili vardir.

3 yıl önce

DefneKolay

Is olmak anlamına gelir. Ama burada eylem bir şey olmak değil, bir şey içmek

3 yıl önce

SuhaHasdemir

Bununda cevabı yanlış bilginize

3 yıl önce

dkxjnhz

He, she ne fark eder :(

3 yıl önce

calledcold

"he drinks either water or milk" neden kabul edilmiyor

3 yıl önce

ayshe96

iki dogru cevap var

3 yıl önce

enissirel

Her seçeneği hatalı olarak kabul ediyor hatayı çözümleyin lütfen

3 yıl önce

uykucupanda16

soruda birden fazla işaretleyebileceğini söylüyor. yani sorunun cevabı ilk ikisi olacak ikisini de aynı anda işaretleyebilirsin :)

2 yıl önce

Protanium

Abi ben tartışacaktımda orada altı çizilerek bütün yazılmış biz hala ne farkeder he veya she diye programa sitem ediyoruz :D

2 yıl önce

ulug72

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.

2 yıl önce

selengw

Ama sen orda kiz veya erkek oldugunu bilmiyosun it kelimesi cinsiyeti bilinmeyenler icin kullaniliyo

2 yıl önce

0GeniusMan0

Mq ikisini isaretlemeye ne gerek var sanki yazilida ikisini isaretleyin dicek

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.