"O su veya süt içer."

Çeviri:He drinks water or milk.

4 yıl önce

16 Yorum


ouzhantura

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

BÜTÜN dogru cevapları ısaretlemelisin çünkü ve bu soruda ZATEN yazıyor

4 yıl önce

remKukul

Ayn ben mesela it yazdım ama kabul etmedi . (Yanlış anlama)

1 yıl önce

hyrbyk

Geniş zaman da he ya she yazinca fiile s takisi koymaniz lazim s takisi koymadiysaniz yanlış olur

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It olunca da s takısı gelir.

4 yıl önce

Elif272117

Nası yani

1 yıl önce

Elif272117

Neden kimse almanca öğrenmiyo

1 yıl önce

Melly979971

bu soru neden burada ndndnsj

1 yıl önce

AMucteba

drinks yerine drink yazdım kabul etmedi,.,.,.,.,.,.,.ve.

1 yıl önce

mirdes0268

NEDEN SHE DRİNG WATER OR MİLK OLMUYOR ACABA

1 yıl önce

Elif272117

Türkçesi ne

1 yıl önce

Elif272117

Bi harf için beni mi kıcan

1 yıl önce

Elif272117

Bilmiyorum

1 yıl önce

Elif272117

Neden ingizce öğrenmek istiyorsunuz

1 yıl önce

MERVE986289

aynısını yazdım kabul etmiyor

8 ay önce

BURAKKOPMA

neden drinks açıklar mısınız?

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.