1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O su veya süt içer."

"O su veya süt içer."

Çeviri:He drinks water or milk.

July 20, 2014

22 Yorum


ouzhantura

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.


Selcen_Ozturk

BÜTÜN dogru cevapları ısaretlemelisin çünkü ve bu soruda ZATEN yazıyor


remKukul

Ayn ben mesela it yazdım ama kabul etmedi . (Yanlış anlama)


bayan_duolingo

Artık kabul ediyor (24 Temmuz 2020)


hyrbyk

Geniş zaman da he ya she yazinca fiile s takisi koymaniz lazim s takisi koymadiysaniz yanlış olur


bilgekaganyilmaz

It olunca da s takısı gelir.


Elif272117

Neden kimse almanca öğrenmiyo


Melly979971

bu soru neden burada ndndnsj


AMucteba

drinks yerine drink yazdım kabul etmedi,.,.,.,.,.,.,.ve.


Bety_Asly

Geniş zamanda he,she,it de fiile -s takısı gelir.

->She loveS you.

-He drinkS milk.

<pre> °Ve geniş zamanda we,I,they,you da fiile -s takısı GELMEZ.°. </pre>

->I want you.

->We drink apple juice.


Elif272117

Bi harf için beni mi kıcan


MERVE986289

aynısını yazdım kabul etmiyor


BURAKKOPMA

neden drinks açıklar mısınız?


Muzaffer31758

Bu cümlede neden su ve sütün önüne the gelmiyor


Glmser244928

Kelimeler s takısı almıyor ama Türkçe anlamı çoğul çıkıyor neden basına the alıyor ama bazılarında the varken s takısı çıkmıyor anlamıyorum


Bediha06

O içer su ve süt.


Anl870711

Or : veya demek. Dolayısıyla O su veya süt içer yazmalıyız.


metak1114

Ben He drinks oil or wather dedin yanlış oldu benzin içemezmi yani :DDD


YazKksal2

pronoun she kabul etmemesi komik


brahimYlma704253

Su ve sütun yerini değiştirdim hatali dedi uygulamada bu tarz basit şeyler düzeltilmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.