"O su veya süt içer."

Çeviri:He drinks water or milk.

July 20, 2014

15 Yorum


ouzhantura

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.

July 20, 2014

Selcen_Ozturk

BÜTÜN dogru cevapları ısaretlemelisin çünkü ve bu soruda ZATEN yazıyor


hyrbyk

Geniş zaman da he ya she yazinca fiile s takisi koymaniz lazim s takisi koymadiysaniz yanlış olur


bilgekaganyilmaz

It olunca da s takısı gelir.


Elif272117

Neden kimse almanca öğrenmiyo


Melly979971

bu soru neden burada ndndnsj


AMucteba

drinks yerine drink yazdım kabul etmedi,.,.,.,.,.,.,.ve.


mirdes0268

NEDEN SHE DRİNG WATER OR MİLK OLMUYOR ACABA


Elif272117

Bi harf için beni mi kıcan


Elif272117

Neden ingizce öğrenmek istiyorsunuz


MERVE986289

aynısını yazdım kabul etmiyor


BURAKKOPMA

neden drinks açıklar mısınız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.