Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O su veya süt içer."

Çeviri:He drinks water or milk.

0
4 yıl önce

16 Yorum


ouzhantura

He veya she ne farkeder. Her ikisi de zaten O demek. He isaretliyorum yanlis diyor. Bu hatanin duzeltilmesi gerek.

12
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

BÜTÜN dogru cevapları ısaretlemelisin çünkü ve bu soruda ZATEN yazıyor

7
Cevap ver4 yıl önce

remKukul

Ayn ben mesela it yazdım ama kabul etmedi . (Yanlış anlama)

0
Cevap ver1 yıl önce

hyrbyk

Geniş zaman da he ya she yazinca fiile s takisi koymaniz lazim s takisi koymadiysaniz yanlış olur

0
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It olunca da s takısı gelir.

0
Cevap ver3 yıl önce

Elif272117

Nası yani

1
Cevap ver11 ay önce

Elif272117

Neden kimse almanca öğrenmiyo

0
Cevap ver11 ay önce

Melly979971

bu soru neden burada ndndnsj

0
Cevap ver11 ay önce

AMucteba

drinks yerine drink yazdım kabul etmedi,.,.,.,.,.,.,.ve.

0
Cevap ver1 yıl önce

mirdes0268

NEDEN SHE DRİNG WATER OR MİLK OLMUYOR ACABA

0
Cevap ver11 ay önce

Elif272117

Türkçesi ne

1
Cevap ver11 ay önce

Elif272117

Bi harf için beni mi kıcan

0
Cevap ver11 ay önce

Elif272117

Bilmiyorum

1
Cevap ver11 ay önce

Elif272117

Neden ingizce öğrenmek istiyorsunuz

0
Cevap ver11 ay önce

MERVE986289

aynısını yazdım kabul etmiyor

0
Cevap ver6 ay önce

BURAKKOPMA

neden drinks açıklar mısınız?

0
Cevap ver5 ay önce