A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I deliver food."

Fordítás:Ételt szállítok ki.

4 éve

9 hozzászólás


GbornSzab

A "Kiszállítok ételt" fordítás magyartalan. "Kiszállítom az ételt"-meg nem fogadja el.

4 éve

olmik

ételt szállitok ki - ezt elfogadja, magyarul is ok. A kiszállitom az ételben van névelő es ettől (kicsit) más a jelentése

3 éve

Pali1977

Kiszállítok ételt - mondani Tarzan

3 éve

fafeju

Kiszallitom az etelt miertbis nem jo?

3 éve

evairenpinter

A "food" alá azt írták "ételek, étel, ennivaló", tehát: "Ételeket szállítok ki." Ennek a fordításnak jónak kellene lennie. Miért is nem jó?

3 éve

DavidTuri1

A food ezen alakjában étel, élelmiszer, foods formájában pedig ételek, élelmiszerek.

3 éve

GaborVarga18

Kiszállítom az ételt- nem jó?

3 éve

Tamas51

Jelentsd!

2 éve

espontapon1

Miért más a jelentése a névelő miatt?!

4 hónapja