1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have your TV."

"I have your TV."

Çeviri:Senin televizyonun bende.

July 20, 2014

18 Yorum


seviiiiiiii

Başka sorularda birebir çeviri isterken burda ne anlaşıldıgının isteniyor olması programın gelişimine katkıda bulunan arkadaşların da bu konuda fikir birliğine varmasinin gerekliliğini gosterir


sosyologist

''senin televizyonuna sahibim'' olmaz mı


serdar44

hem senin televizyonun diyip hem de sahibim diyince anlatım bozukluğu oluyor.


sosyologist

''senin televizyonun bende'' anlamı da çıkaramıyorum buradan, kalıp mı acaba


Viforvendetta

kalıp değil basit bir yorumlama.

"senin televizyonuna sahibim" yabancılar böyle konusuyor.
yabancıların kullandığı gibi çevicez diye zorunluluk yok en uygun
dilimize nasıl geçiyorsa onu kullanıyoruz.

"senin televizyonuna sahibim" = "senin televizyonun bende"


gne120392

Ingılızce konusurken blz nerden bilecehiz karsımızdakı "senin televizyonuna sahibim"mi dıyor yoxsa "senim televizyonun bende"mi dıyor.bence anlamsız olmus


ZeynepSude85

Zaten ingilizcede her zaman tam çevirme olmaz


hasan489430

ben oyle yazdim yanlis dedi


Emrexwede

Senin televizyonuna sahipse, o TV ötekinin olamaz. Yani 1 TV iki kişinin olamaz. Bu mantıkla düşünüp bulunma hal ekini alternatif cevap olarak düşünün.


kedii2

Ayni seye cikiyor dedigin


xdurmazx

Senin tv in bende cevabina karşılık dogru olanın tv n yazılması gerektigi için cevap kabul edilmiyor. Bence imla kurallari yerine katılımcının ne anladığı degerlendirilmeli


zafer_turan

Hayatında bu cümleyi bir defa olsun herhangi bir dilde kurmuş olan var ise dünyanın neresinde olursa olsun tanışmak isterim :)


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


91gli

"televizyonun bende" kabul etmedi


syelkenci

Senin televizyon bende cevabi dogru olmasi lazım


ft5V11

Senin televizyonun bende ne saçma bir cümle küçük bir eşya olsa neysede televizyon..............


khkoc

No need more comments

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.