Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Almanya Avrupa'da bir ülkedir."

Çeviri:Germany is a country in Europe.

4 yıl önce

9 Yorum


Balamir69

The germany is a country in the europa. Burda ki hatam ne acaba

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ülkelerin başına the gelmez, "amerika birleşik devletleri" gibi tamlama oluşturanlar hariç

3 yıl önce

gmz1030

Ozel isimlerin ve ülkelerin basina the gelmez

3 yıl önce

xGrandMasterx

"... in the Europe." neden olmadı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kıtaların başına the gelmez

3 yıl önce

agkarali

"germany is country of europe" neden olmadı...bilen var mı?

3 yıl önce

TheProStudent

Country'nin başında "a" olmadığı için cümle yanlış sayılmış. Yalnız belki o şekilde bile yanlış sayılabilirdi, çünkü o cümle "Avrupa'da bir ülke" değil, "Avrupa'nın bir ülkesi" anlamına geliyor. Semantik olarak aynı yapılar evet, ama biçime takıldıkları da oluyor bu sitede.

3 yıl önce

agkarali

"germany is country of europe" neden olmadı...bilen var mı?

3 yıl önce

esinpein0

<of> olsaydı <Avrupa'nın> olurdu,halbuki burada <Avrupa'da> deniyor

2 yıl önce