1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like to do it that way."

"I like to do it that way."

Çeviri:Ben onu o şekilde yapmayı severim.

July 20, 2014

12 Yorum


gocmen_05

"onu bu yoldan yapmayı severim" alternatif olarak yazılabilir mi

July 20, 2014

Viforvendetta

report.

July 20, 2014

Emrahmys

'this=bu; that=o' olduğu için; ''onu o yolla yapmayı severim'' daha uygun gibi.

May 3, 2015

ismail629073

'That way' bir kalıptır öyle mana sına gelir buradaki 'that' o manasında kullanılmamıştır

November 28, 2018

rabiatopka

Yazılır

August 1, 2018

ErKutsal

oyle yapmayi severim kabul ediyor :)

January 16, 2015

umit463

ben onu o yolla yapmayı severim

January 26, 2016

Neaplis

bunu bu sekilde yapmayi severim ,neden kabul etmiyor

January 18, 2015

Ne6ahat

Cümledeki bu kelimesini gösterir misin

April 20, 2016

HamzaYiitD

Yanlis this=bu that= şu

March 15, 2016

HlyaCihangir

''O şekilde'''ye karşılık olarak, '' in that way '' mi ''that way'' mi doğru karşılık? ''in'' ne zaman kullanılır ya da kullanılmaz?

October 28, 2017

gulgun584949

Ben onu bu yolla yapmayı severim, kabul edilmedi!ŞEKİLDE olacakmış.Kafayı ye şekil nerede.?

October 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.