Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like to do it that way."

Çeviri:Ben onu o şekilde yapmayı severim.

4 yıl önce

8 Yorum


gocmen_05

"onu bu yoldan yapmayı severim" alternatif olarak yazılabilir mi

4 yıl önce

Viforvendetta

report.

4 yıl önce

Emrahmys

'this=bu; that=o' olduğu için; ''onu o yolla yapmayı severim'' daha uygun gibi.

3 yıl önce

rabiatopka

Yazılır

2 ay önce

ErKutsal

oyle yapmayi severim kabul ediyor :)

3 yıl önce

umit463

ben onu o yolla yapmayı severim

2 yıl önce

HamzaYiitD

Yanlis this=bu that= şu

2 yıl önce

HlyaCihangir

''O şekilde'''ye karşılık olarak, '' in that way '' mi ''that way'' mi doğru karşılık? ''in'' ne zaman kullanılır ya da kullanılmaz?

11 ay önce