1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "But what is it like?"

"But what is it like?"

Traducere:Dar cum este?

July 20, 2014

5 comentarii


mirelai27

Nu se poate traduce si "dar ce ii place?" ? Cum=how?


fantomitzah

”like” aici nu este verb (a plăcea), ci este prepoziție.
Verbul propoziției este ”is”.
Expresia ”what is it like?” înseamnă ”cum este?”
Întrebarea se poate referi la un obiect sau la o acțiune, de exemplu:
1. ”- I have a new dress. - What is it like?” = ”- Am o rochie nouă. - Cum este?”
2. ”- I live alone. - What is it like?” = ”Locuiesc singur. - Cum este?”

Sunt acceptate și traducerile ”How is it?”, ”How is it like?”.
Am adăugat și indicii pe toată expresia.

Propoziția ta, ”Dar ce îi place?”, s-ar traduce ”But what does he/she/it like?”


pannavalle

Mulțumiri pentru explicații.


mirelai27

aha... am inteles, e super sa-ti explice cineva, eu am incercat sa invat doar singura pana acum...imi pace duolingo :)


brunetkkka

traducerea "dar cum arata el?" se considera corecta? Multumesc!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.