"What is the conflict about?"

Fordítás:Miről szól a konfliktus?

July 20, 2014

9 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


JohnWeber786406

Angoloknak...........
(Miről) (szól) (a konfliktus)?
(About what) (it speaks) (the conflict)?
About what does the conflict speak? <- igazi forditás
What does the conflict speak about?
What is the conflict about?


TarnaiMiklos

Azt írtam: Mi körül van az összeütközés? (Sok dolgot megértem, a mondatot megértem, hogy válaszom el nem fogadott megértem.)


evairenpinter

"is ..... about" - "szól valamiről" - ezt írják a feladatoldalon


szabob74

szabob74 19 103 Nekem se fogadta el ezt: Miről szól az összeütközés? Nem értem azt, hogy miért? A conflict angol szó a magyar nyelvben lehet konfliktus , összeütközés, nézeteltérés, ellentmondás, érdekellentét/összeférhetetlenség és ezekhez hasonló. Talán a Duolingo szerkesztői ezeket összevonva értelmezik a magyar nyelvben meghonosodott konfliktus szóban. Ettől függetlenül, szerintem a válaszom helyes, mert a magyar nyelv van olyan gazdag, hogy egy ilyen szót több helyes változatban színesen fejezzük ki.


zsalica

Valaki elmagyarázná ezt a mondatot nekem? Hol van az hogy szól? Nem értem , valamit nem tudok a What- használatáról????


koppnykere

Az about jelentése lehet "szól valamiről" is :)


Zsuzsanna365220

Én úgy fordítottam, hogy "Mi a konfliktus?" Nem fogadta el. Megnéztem a Google fordítót , ott is így fordították. Ilyen mondatoknál a Duolingónak kicsit rugalmasabbnak kellene lenni.


ironcameleon

Nem a "konfliktusra" kérdez, hanem arra, hogy az miből fakad, mitől van, miből ered, miről szól, egyáltalán miért jött létre. A Google fordító az, aminek rugalmasabbnak kéne lennie.


ZsMhesi

szörnyű ez a hang, érthetetlen, olyan mintha egy kicsit komás lenne, túljátsza a szerepét és így érthetetlen

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.